Avatar billede Obbi Nybegynder
31. juli 2011 - 16:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mail send?

Hey når jeg prøvet min mail send i mit VS "local" virker det fint. men når jeg uploader det og prøver og sende en mail via min kontakt site. skriver den denne fejl

System.Net.Mail.SmtpException: The SMTP server requires a secure connection or the client was not authenticated. The server response was: 5.7.0 Must issue a STARTTLS command first. i1sm1051390bku.54 at System.Net.Mail.MailCommand.CheckResponse(SmtpStatusCode statusCode, String response) at System.Net.Mail.MailCommand.Send(SmtpConnection conn, Byte[] command, String from) at System.Net.Mail.SmtpTransport.SendMail(MailAddress sender, MailAddressCollection recipients, String deliveryNotify, SmtpFailedRecipientException& exception) at System.Net.Mail.SmtpClient.Send(MailMessage message) at Kontakt.btnSend_Click(Object sender, EventArgs e)
Avatar billede arne_v Ekspert
31. juli 2011 - 16:39 #1
Kyder som om den mail server der bruges paa web hotel kraever login mens det ikke kraeves lokalt.
Avatar billede Obbi Nybegynder
31. juli 2011 - 16:52 #2
Hvad skal man skrive for at den logger ind ?
Avatar billede arne_v Ekspert
31. juli 2011 - 16:56 #3
EnableSsl og Credential properties virker relevante.
Avatar billede Obbi Nybegynder
31. juli 2011 - 16:57 #4
Hvordan vil koden se ud sådan ca ?
Avatar billede arne_v Ekspert
31. juli 2011 - 17:25 #5
cli.EnableSsl = true;
cli.Credentials = new NetworkCredential("brugernavn", "password");
Avatar billede Obbi Nybegynder
31. juli 2011 - 17:30 #6
Takker virker. lav et svar :)
Avatar billede arne_v Ekspert
31. juli 2011 - 17:47 #7
svar