Avatar billede Mac_book Nybegynder
31. juli 2011 - 12:32 Der er 7 kommentarer

Macbook larmer!

Hej folkens! Jeg har lige fået min macbook tilbage fra reparation. Glemte desværre at sige, at den i lang tid, måske nok aldrig (er 3 år gammel), har kunne trække cd'er ind af sig selv, da der var nogle andre problemer med den. Jeg ved ikke om jeg havde forestillet mig at de ville tjekke alt igennem til reparationen, men den kunne i hvertfald stadig ikke trække cd'erne ind da jeg fik den tilbage, så jeg selv er blevet nødt til at skubbe dem ind for at det virker. Men nu er er den begyndt at larme, hvilket er irriterende når jeg skal sidde og lave opgaver osv. Har i nogen erfarring med det her og hvad vil det ca. koste at få det lavet igen? Og ved ikke helt om det er min eller deres fejl?

Mange tak for svaret på forhånd!
Mvh. Emma
Avatar billede kjeldsted Novice
31. juli 2011 - 12:36 #1
Hvad er det som larmer? CD drevet, blæserene? Oder?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2011 - 12:41 #2
Hvilken reparation har du fået udført?
Rensning af pc, og påførelse af ny kølepasta?
Avatar billede Mac_book Nybegynder
31. juli 2011 - 12:50 #3
Det er CD drevet er jeg ret sikker på, eftersom problemet er, at c'erne ikke kan trækkes ind af sig selv..
Avatar billede kjeldsted Novice
31. juli 2011 - 13:07 #4
Så den larmer altså voldsomt når du sætter en CD(/DVD) i drevet og stopper igen når du skubber disken ud?
Avatar billede Mac_book Nybegynder
31. juli 2011 - 14:40 #5
Reparationen var udskiftning af DK-top case (incl display bezel) samt batteri connector.

Den larmen ikke voldsomt, men det er bare en mindre klikke lyd der hele tiden er der når computeren er tændt, uanset om der er en cd i eller ej.
Avatar billede thill Nybegynder
10. september 2011 - 14:09 #6
Har du fået løst det?
Hvis ikke, så prøv at kontakte det værksted der kiggede på den for dig sidst.
Mon ikke de gerne vil hjælpe dig.
Avatar billede thill Nybegynder
07. december 2011 - 21:09 #7
Lukketid? Evt med en lille opdatering på hvordan det gik....?
Bare så de der har tilbudt deres råd og vejledning har en ide om hvad der er sket
Og måske kunne det hjælpe andre også...?