Avatar billede hmstephansen Nybegynder
30. juli 2011 - 07:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Administrator???

Jeg har Vista, og ingen adminkoder, kun een konto...
Har haft bigfishgames manager installeret i mange år og bruger den jævnligt.
Men pludselig kommer følgende meddelelse op når jeg vil hente spil til den:

"You may not have the necessary permissions to use all the features of the program you are about to run. You may run this program as a different user or continue to run the program as the current user."

Jeg har forsøgt at slette gamemanager, med det resultat at nu kan jeg ikke downloade den heller...

Jeg kan sagtens downloade andre programmer...

Bonusinfo: problemet startede efter at Battlefield og Steam blev installeret og spillet på min pc.
Der blev ikke lavet om i instillinger, men ved ikke selve programmet Steam laver om.. :S

...... Hjælp?..... :)
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2011 - 08:19 #1
Du kan tjægge din "Rolle" på computeren ved at start -> run -> skriv cmd -> enter
i den sorte boks, skriv: whoami /all
Forhåbentligt vil du finde BUILTIN\Administrators i listen, dette fortæller nemlig at du har fulde admin rettigheder med din konto.

Jeg kan se på deres forum at du ikke er den eneste med problemet http://forums.bigfishgames.com/posts/list/142680.page

Deres support har nogle instruktioner her http://bigfishgames.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1634

mvh N
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
30. juli 2011 - 08:50 #2
Hej..

Prøv følgende for at blive Vista Superadministrator.

1. Gå til "Start" (Windows Icon).

2. Gå til "Alle programmer".

3. Gå til "Tilbehør".

4. "Højreklik" på "Command prompt"
og vælg "Kør som administrator".

5. Skriv "Net user administrator /active:yes"
(og "no" for at Deaktiver).

6. Tryk på "Return" eller "Enter".

7. Nu er du  Super"administrator" som vælges fra "Login skærmen".

8. Gå til "Logge af" eller "Skifte bruger" og vælg "administrator".

9. Nu er administrator = Superadministrator.
Avatar billede hmstephansen Nybegynder
30. juli 2011 - 20:54 #3
Hejsa
Beklager jeg først svarer nu...

#1 jeg har kigget der inde på BFG, og der er ikke svar at finde... ikke engang den "nye" error code kan jeg finde der. (error code 345)

#2 Den løsning havde jeg forsøgt... Og sådan som det er nu, så kan jeg hente spil på den konto, også skal jeg ind på min "egen" for at kunne spille dem.. Og det er da besværligt?

Ind til videre må jeg slå mig med tålmodighed og håbe på at BFG har en løsning til mig på mandag...

Så fremt der ikke kommer en løsning ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juli 2011 - 21:06 #4
Har du ikke mulighed for: Højreklik på program-ikonet -> Kør som administrator
Avatar billede hmstephansen Nybegynder
27. november 2011 - 09:40 #5
"Point til [MichaelWJ-IT ]"
Undskylder mange gange. Men jeg har ikke været online på email i lmaget meget lang tid....
MichaelWJ-IT... dit svar hjalp ikke, men hjalp alligvel... ;)
Så points til dig :) Og tak .)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
28. november 2011 - 08:46 #6
OKi :)