Avatar billede everclear Praktikant
29. juli 2011 - 14:36 Der er 2 kommentarer

Signatur til distributionsliste

Jeg sidder med Office 2010 koblet op imod en Exchange Server 2010 SP1 (på egen server) - jeg har oprettet en distributionsliste på Exchange-servere hvor min Outlook-konto har Send-As rettigheder på. Dette betyder, at jeg fra min alm. konto (konto1@test.dk) kan sende mails som (konto2@test.dk) - MEN eftersom der er tale om en distributionsliste, så kommer denne ikke frem i mit signaturvindue i Outlook og jeg kan dermed ikke oprette en dedikeret signatur når jeg sender fra denne adresse.

Findes der ikke en måde hvorpå jeg kan tildele en specifik signaturer når jeg sender mails igennem min distributionsliste?
Avatar billede everclear Praktikant
30. juli 2011 - 20:17 #2
Mange tak for de forskellige links - desværre er der ingen af dem, der omtaler signaturer i forbindelse med distributionslister.

Jeg har helt styr på hvordan lister og signaturer fungerer både på Exchange Server og i Outlook - mit problem ligger i, at Outlook ikke lader mig oprette en signatur tilknyttet distributionslisten.

Det står mig helt klart HVORFOR Outlook ikke lader mig gøre dette, da den kun viser konti tilknyttet maskinen via Mail-kontrolpanelet... men fordi jeg bruger en distributionsliste skal denne ikke tilknyttes som en ny konto. Jeg er dermed på jagt efter et workaround eller et hack som lader mig tilknytte en fast signatur hver gang der sendes en mail via distributionslisten.

Det skulle undre mig om ikke det kunne lade sig gøre på den ene eller den anden måde :)