Avatar billede olmas Nybegynder
29. juli 2011 - 11:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Backup af video

Hej

Jeg har en hjemmelavet DVD, som jeg prøver at kopiere( backup).
Nero stopper halvvejs og CloneDVD2 vil heller ikke kopiere. Min Pioneer brænder i stuen vil heller ikke kopiere. Men WMP vil gerne afspille hele filmen!!!??
Er der nogen som har et fif til at få taget en kopi; et program eller andre ideer?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juli 2011 - 11:46 #1
Din Pioneer brænder er det også en harddiskoptager?
Avatar billede olmas Nybegynder
29. juli 2011 - 12:03 #2
Ja det er en DVR-555HX. Har prøvet at bruge Onetouchcopy, men den stopper efter 3 min.
Har lige prøvet Magic DVD Ripper, som meddelte at visse frekvenser ikke kom med i kopien. Hvis det bare et enkelt eller 2 går det nok. Vender tilbage!!
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juli 2011 - 12:08 #3
Skulle man ikke kunne optage det mediaplayer afspiller på hard diskoptageren, og herefter brænder det ud på Pioneer brænder?
Lyder måsek lidt kompliceret, men hvis mediet er beskadet, er det måske den bedste udvej på problemet.
29. juli 2011 - 12:12 #4
Tanke:
... kan du 'brænde' til et IMAGE først ?
(Det har jeg måtte gøre engang... først da gik det godt...)
Og DEREFTER IMAGE til DVD ...
Avatar billede olmas Nybegynder
29. juli 2011 - 12:26 #5
Har lige set den igennem og der mangler ca 3 sek på et tidspunkt; så jeg er en glad mand igen. Lader til at Magic DVD kunne hvad de andre ikke ville!!!
Avatar billede olmas Nybegynder
29. juli 2011 - 12:28 #6
Gav jeg point til mig selv der ?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juli 2011 - 13:39 #7
Ja det gjorde du, men du løste jo også selv problemet. Så det er okay