Avatar billede Gambolputty Novice
28. juli 2011 - 22:13 Der er 1 løsning

Velegnet RSS-læser til webcomics

Hej

Jeg følger med i ca. 20 webcomics, og har brug for en bedre måde at læse dem alle sammen.

I øjeblikket følger jeg med ved at have deres RSS-feeds i bokse på min iGoogle-side, hvor hver boks har plads til tre links. Jeg er inde næsten en gang om dagen, og åbner de links jeg kan se er ulæste i faner, og derefter pløjer jeg mig igennem.

Findes der en RSS-læser, eller RSS-samler måske, som kan åbne samtlige ulæste comics i hver sin fane i kronologisk orden? Sådan at hvis der er kommet to nye SMBC-comics og en ny XKCD, så åbner de i hver sin fane, og på deres egen hjemmeside?

Håber at der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede Gambolputty Novice
14. august 2011 - 13:13 #1
Ingen svar... jeg lukker igen. Er det i orden at reposte et spørgsmål hvis ingen har svaret? Det tror jeg at jeg vil gøre.