Avatar billede MikkelKrabbe Nybegynder
28. juli 2011 - 18:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth fungerer ikke

Hej

Jeg sige sad lige og skulle overføre nogle filer fra min gamle computer til min nye. Det ville jeg så gøre via bluetooth. Problemet er bare, at min gamle computer ikke kan finde min nye, når den søger efter enheder? Min nye kan dog godt finde min gamle? Nogle der har en løsning?

Og nej, I skal ikke komme med andre forslag til at flytte filer :-) det er ikke det, der er problemet.

På forhånd tak.
Avatar billede chalde Seniormester
28. juli 2011 - 23:29 #1
Sørg for at din nye er sat til kunne blive registreret - dvs. at den er synlig.
Dette gøres i indstillingerne for bluetooth. I Windows vil dette ofte kunne gøres ved at højreklikke BT ikonet i proceslinjen og vælge indstillinger.
Avatar billede MikkelKrabbe Nybegynder
27. august 2011 - 09:07 #2
Den er synlig.
Avatar billede MikkelKrabbe Nybegynder
05. november 2012 - 17:28 #3
Lukker spørgsmålet på grund af forældelse.