Avatar billede finnhof Nybegynder
02. august 2001 - 10:42 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Invalid CRC

Bullet-prof har jeg DL fra nettet til min private PC der kører WIN-ME.
Når jeg trykker på filen kommer den ud med Invalid CRC.
Jeg tror nok CRC er noget med check der ikke passer.
På arbejdet har jeg også DL til en WinNT hvor programmet kører fint.
Jeg har også prøvet at sende denne fil fra NT hjem via mail - og taget en kopi på diskette - men så snart den er på min ME pc\'er fejler den med CRC.

Er det ME der ikke kan køre det - eller mangler jeg noget.
Avatar billede hotpop Novice
02. august 2001 - 11:17 #1
me kan sagtens køre det. prøv at downloade det igen da der åbenbart er sket noget under downloadningen :)
Avatar billede hotpop Novice
02. august 2001 - 11:18 #2
eller hent det her om 5 min. ftp://212.10.124.79
Avatar billede finnhof Nybegynder
02. august 2001 - 12:42 #3
Hotpop: Jeg har DL adskillige gange (3 gange).
På din FTP er det en større fil - så er den nok ikke pakket som på nettet.
Jeg kommer først hjem på min egen PC iaften så prøver jeg om der er \"hul\" igennem.
Jeg tager det også med hjem på en diskette.

DU hører nærmere.
Avatar billede hobbez Nybegynder
02. august 2001 - 12:53 #4
Prøv at slå dine download-mangers og antivirus fra, mens du downloader.

/Rob
Avatar billede finnhof Nybegynder
02. august 2001 - 12:59 #5
Anti-virus ved jeg godt hvad er - det er OK.
Men hva\' er download-maneger - har jeg sådan en?

Iøvrigt: Jeg DL på en NT ( og programmet kører fint) - kopierer det over på en diskette og videre over på ME - også går det galt - det er faktisk spørgsmålet..
Avatar billede hotpop Novice
02. august 2001 - 12:59 #6
finnhof> så prøv efter 20:00 så skal den nok være åben :)
Avatar billede hotpop Novice
02. august 2001 - 13:00 #7
downloadmanager: www.downloadaccelarator.com
Avatar billede finnhof Nybegynder
02. august 2001 - 13:00 #8
OK hotpop - det bliver nok heller ikke meget før - jeg skal ind og se ham der går på line op til tårnet på Rosenborg
Avatar billede hotpop Novice
02. august 2001 - 13:01 #9
forkert link, her er det rigtige: http://www.speedbit.com/
Avatar billede hobbez Nybegynder
02. august 2001 - 13:25 #10
Hvis du ikke ved hvad en download-manager er, så bruger du sikkert ikke sådan en.

Skla jeg forstå det sådan, at du har prøvet at lege med SAMME FIL på Windows NT, UDEN at den har givet dig CRC-problemer?

/Rob
Avatar billede finnhof Nybegynder
02. august 2001 - 13:47 #11
Jeps til hobbez - et sted på nettet (kan ikke huske hvor) Downloader jeg Bullet-prof. Her på arbejdet til en NT (hvorefter filen installerer og kører OK) Derhjemme DL jeg fra samme sted til en ME - kan ikke køre (CRC fejl). Jeg kopiere filen fra arbejdet og hjem til - nix
Avatar billede finnhof Nybegynder
02. august 2001 - 22:54 #12
Jeg har nu fået Bullet-prof installeret, fra Hotpop\'s FTP.

Men egentlig har jeg ikke fået svar på spørgsmålet som Hobbez har forstået:
DEN SAMME FIL kan installeres på NT - men fejl CRC opstår når den skal installeres på ME.
Avatar billede hobbez Nybegynder
02. august 2001 - 23:22 #13
Har du antivirus på arbejde? Så prøv at slå den fra der.

Det kan være anti-virus lige \'scanner\' ved kopieringen til diskette - og så laver lort i den (har prøvet det selv, med antivirus på jobbet. Filer der var HELT ok, og blev sendt til en anden maskine, havde pludselig CRC-fejl)

Tak for point !

/Rob
Avatar billede finnhof Nybegynder
06. august 2001 - 10:06 #14
HOBBEZ: YES - det var det der var problemet.
Anti-virus fra når man kopierer TIL en diskette - så virkede det herhjemme.

Tak

/Finn
Avatar billede hobbez Nybegynder
06. august 2001 - 10:08 #15
*Bukker*

/Rob