Avatar billede soga Praktikant
28. juli 2011 - 04:05 Der er 2 kommentarer

Bærbar med mulighed for to digitale tilslutninger? (HDMI/DVI / 2xHDMI / 2xDVI)

Hej eksperten

Jeg sidder og kigger efter en med to digitale udgange (HDMI/DVI / 2xHDMI / 2xDVI) - da jeg har to fladskærme jeg gerne vil tilslutte, så vidt jeg kan se findes der kun bærbare med HDMI og VGA udgang?

Apple har lavet nogen løsninger man kan sætte to skærme digitalt til, men så vidt jeg kan se ligner det lidt en umulighed for almindelige bærbare?

For at slå det fast, vil jeg ikke "klone" displayed, men have to skærme hvor den ene skal være desktop - Og jeg har ikke lyst til en forringelse af kvaliteten pga. VGA.

Mine to skærme er: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4402294

Jeg ved ikke om der findes en umiddelbart løsning? - Noget med at køre et HDMI kabel til to skærme eventuelt?

Håber i kan hjælpe - har siddet og googlet i et par timer eller tre nu..
Avatar billede soga Praktikant
28. juli 2011 - 04:11 #1
Har også kigget lidt på USB til DVI adapter, men har ikke rigtig nogen ide om hvordan det virker, eller hvordan kvaliteten vil være :)?
28. juli 2011 - 09:41 #2