Avatar billede nicolai31500 Nybegynder
27. juli 2011 - 22:40 Der er 6 kommentarer

CD-drev væk

Jeg kan ikke finde mit cd-drev inde på computeren, og den vil ikke skubbe det ud. Nogen der ved hvad jeg kan gøre?

MVH Nicolai
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2011 - 23:10 #1
bærbar/stationær?
Avatar billede nicolai31500 Nybegynder
27. juli 2011 - 23:20 #2
Det er en bærbar. Acer Extensa 5635z. den vil hverken skubbe ud, eller reagere. Og kan heller ikke finde den inde under denne computer
Avatar billede KHHP Juniormester
27. juli 2011 - 23:35 #3
Lyder som om at dit drev er afgået ved døden.
Har du prøvet at genstarte og se om den lille lampe på drevet lyser når den starter. Hvis den ikke gør, så prøv, hvis du kan finde ud af/tør det, at skille den ad og sikre at drevet sidder ordentligt fast på SATA-porten.
Gør den det, er drevet dødt.

VIGTIGT! Inden du begynder at skille den fra hinanden, skal du være 150% sikker på at der ikke er nogen garanti eller forsikring der dækker ikke selvforskyldte skader/defekter.

Det ville jo være ærgeligt at du skal ud og bruge 200,- på et nyt drev, hvis der er garanti eller forsikring der sørger for at problemet udbedres GRATIS :)
Avatar billede nicolai31500 Nybegynder
27. juli 2011 - 23:39 #4
Den lyser ikke. Der er ingen respons overhovedet.

Og så vidt jeg kan se, sidder den helt fint fast inden i.

Men der er vidst ikke andet for, end at få fat i et nyt et så.

Tak for det hurtige svar. (:
Avatar billede nicolai31500 Nybegynder
07. august 2011 - 10:07 #5
smid det svar
Avatar billede KHHP Juniormester
08. august 2011 - 17:09 #6
værsgo :)