Avatar billede mcardle5450 Nybegynder
27. juli 2011 - 21:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad ville i vælge for en computer?

da jeg er på su er det en af disse eller ingen, så håber virkelig en af dem bare er en smule god :)

1) Intel Core 2 Duo 2.60Ghz Processor.
- 4GB Ram. (kan opgraderes til 16gb)
- ATI Radeon X1950 Extendet Grafikkort
- Crossfire (Giver mulighed for at have 2 grafikkort i).
- 650Watts Gaming Power Supply
- Next Generation Gamer kabinet med blå lys i front og indvendig
- ASUS P5Q-Deluxe (helt nyt og virkelig fedt bundkort) Som kan ta de nye: Intel® Core™2 Extreme/Core™2 Quad/Core™2 Processors, så du er godt fremtids sikret.
- 8 Kanals High Definition Lydsystem med optisk udgang, så du kan køre lyd i HD format

2)Intel Core 2 Duo 3.00Ghz Processor.
- 8GB Ram.
- Nvidia Geforce 9600GT.
- 1000GB Harddisk (1TB).
- ASUS DvD Multi afspiller/brænder
- Cooler Master Kabinet
- Gigabyte GA-P35-DS3 Bundkort som kan opgraderes til de nye Intel® Core™2 Extreme Quad-Core Processore, så du er godt fremtidsikret.
- 8 Kanals High Definition Lydsystem med optisk udgang, så du kan køre lyd i HD format

der er windows 7 i begge 2
Avatar billede Blueeyez Mester
27. juli 2011 - 22:11 #1
Ingen af dem, for dårlig information om hw i dem..
Avatar billede tiger_dk Mester
27. juli 2011 - 22:54 #2
hvor har du set disse pc'er henne ?
Avatar billede mcardle5450 Nybegynder
04. august 2011 - 22:01 #3
en ven havde dem til salg, men han vidst ikke rigtig noget om dem andet end det jeg har skrevet ovenover
Avatar billede mcardle5450 Nybegynder
11. august 2011 - 00:21 #4
det blev ingen af dem da der ikke var særlig god info til alle de dele