Avatar billede ingew Nybegynder
02. august 2001 - 10:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Praktikplads - Oracle-Udvikler

Er der nogen, der kan hjælpe med en praktikplads?

Jeg deltager sammen med 13 andre i et Oracle-udvikler-kursus, hvor vi skal afslutte med praktik i perioden 20/8-7/9 og 24/9-10/10.

Kurset består af Oracles egne kurser:

SQL
PL/SQL
Develop PL/SQL Program Units
Oracle Forms Developer: Build Internet App.
Oracle Reports Developer

og underviserne har været Oracle Danmarks egne instruktører.

Som en del af kurset er der mulighed for at tage de tilhørende certificeringstest (3 første), hvilket flere af os har gjort.

Vi er bosiddende i og omkring Århus, men er nu begyndt at udstrække vores \"eftersøgning\" til stort set hele landet, idet virksomhederne her i området ikke har kunnet aftage så mange som forventet.

Hvis din arbejdsplads kunne bruge en Oracle-udvikler-praktikant, hører jeg meget gerne fra dig.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2001 - 10:25 #1
Prøv evt. at tag kontakt til Colombus IT Partner. De er ganske kompetente på Oracle området.

NanoQ
Avatar billede ingew Nybegynder
02. august 2001 - 11:43 #2
Tak for tippet! Vi prøver straks.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2001 - 11:51 #3
velbekomme da... og takker for point :)