Avatar billede Brian Nybegynder
26. juli 2011 - 20:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskrive skæremærker i Publisher

Hej

Efter at jeg er gået over til Microsoft Publisher 2010 udskriver den ikke skæremærker, når jeg udskriver et dokument der ikke fylder hele siden.

Hvor indstiller jeg den til at udskrive disse skæremærker (en vinkel i hvert hjørne af dokumentet)?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
26. juli 2011 - 21:09 #1
I den engelske udgave ligger det i :

File ----> Print setup ----> Advanced Printer Setup -----> Page Settings ----> ¤ Crop Marks
Avatar billede Brian Nybegynder
27. juli 2011 - 10:13 #2
Er det 2010 udgaven du har?
Min er nemlig ikke bygget op som du nævner...
Avatar billede Brian Nybegynder
05. september 2011 - 10:10 #3
Ved en søgning på Google, er jeg selv kommet frem til en løsning:

- Vælg Print.
- Udvid Printer listen
- Nederst på listen vælges "Avancerede Outputindstillinger..."
- Her vælges fanen "Sideindstillinger"
- Sæt kryds i "Skæremærker"