Avatar billede Lasse Novice
25. juli 2011 - 21:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Profiling Oracle 10

Jeg kunne godt taenke mig at snuse paa de sql statements der bliver fyret afsted til Oracle. Er det muligt ligesom v. brug af SQL Profiler til SQL Server?
Avatar billede arne_v Ekspert
25. juli 2011 - 21:58 #1
Client side eller server side eller ligegyldigt?
Avatar billede Lasse Novice
25. juli 2011 - 22:20 #2
Jeg er en nybegynder indenfor oracle, saa baer over med mig...

Jeg er ikke sikker paa hvad jeg skal svare, men jeg har adgang til serveren, kan installere programmer derpaa osv. Det jeg er interesseret i er en log fil over eksekveret sql statements der blyver fyret af til serveren.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. juli 2011 - 01:28 #3
Fra flere forskellige programmer som bruger forskellig teknologi?
Avatar billede Lasse Novice
27. juli 2011 - 23:28 #4
Hej,

Jeg saa ikke lige din kommentar.

Nej, jeg har eet 3. parts program som jeg starter. Jeg kunne godt taenke mig at vide hvad dette program fyrer af af sql statements til min server.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. juli 2011 - 03:38 #5
Hvis det f.eks. var en Java app som bruger Hibernate kunne du konfigurere Hibernat til at udskrive al SQL.

Men server side skal du nok over i noget a la:

http://orafaq.com/wiki/SQL_Trace
Avatar billede arne_v Ekspert
11. september 2011 - 23:37 #6
kommet videre ?
Avatar billede Lasse Novice
12. september 2011 - 05:09 #7
Tak arne, linket du gav hjalp mig videre. Svar => point.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. september 2011 - 14:59 #8
svar