Avatar billede terib Nybegynder
25. juli 2011 - 08:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Automatisk søgning og indsætning af CD cover

Hej
Jeg har en webside lavet i php/MySQL med en liste med alle mine cdér.
Fungerer fint. Der er plads til at indsætte et billede af coveret ud for hver cd. Jeg har ikke været for flink til at uploade billeder og nu er det så mange cdér at det er et kæmpe arbejde at lægge billederne på.

Kan det på nogen måde lade sig gøre at søge disse billeder på eks. google, ved hjælp af titlen på cdén og så vise det ud for den pågældende cd.

På forhånd tak.
Mvh.
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. juli 2011 - 08:39 #1
Du kunne jo kigge på at lave en løsning som søger her: http://www.cdcovers.cc/

Og om der findes noget smartere, ved jeg faktisk ikke.
Avatar billede terib Nybegynder
29. april 2015 - 20:30 #2
Lukker - tak for input