Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
24. juli 2011 - 16:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google's hjemmeside på engelsk.

Jeg har downloadet Google Chrome på engelsk, Windows 7 er konfigureret til at køre på engelsk, alt er på engelsk, men alligevel er www.google.com lavet om til www.google.dk + hjemmesiden er på dansk. Hvordan ændre man siden til .com og gør den til engelsk?
Avatar billede chalde Seniormester
24. juli 2011 - 16:43 #1
Klik på "Google.com in English" i bunden.
Avatar billede pstidsen Novice
24. juli 2011 - 16:48 #2
hvad med google.com i en anden browser?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
24. juli 2011 - 16:55 #3
#1 Ja men så skifter den tilbage til dansk lige så snart at man lukker browseren og åbner den igen.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
24. juli 2011 - 16:59 #4
Den eneste måde jeg har fået det til at virke er ved at skifte til en engelsk/amerikansk IP adresse. Men der må findes en anden måde at gøre det på.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
25. juli 2011 - 08:50 #5
Lukket.