Avatar billede davidx12 Nybegynder
24. juli 2011 - 15:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

saw

hvordan for jeg jigsaw spillet free???
24. juli 2011 - 15:28 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/
(Iøvrigt ikke specielt sigende overskrift ???)

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://imageshack.us/f/705/sprgeksperten.png/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---

Hvorfor tager folk fejl ???

---
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
24. juli 2011 - 16:13 #2
Hmm, hvad med:

Velkommen til Eksperten.dk

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum. Det er altid en god idé at kigge efter, om man har stilt sit spørgsmål i den korrekte kategori.

Dette er desværre ikke tilfældet med dit spørgsmål. Derfor syntes jeg istedet at du burde oprette dit spørgsmål i den korrekte kategori, så du på den måde kan få den bedst mulige hjælp til dit problem.

http://www.eksperten.dk/spm/Diverse/Fri-debat/

Husk altid og være så præcis og beskrivende i dit spørgsmål som muligt. Dette gør det nemmere for andre at hjælpe dig.

---------------------------------------------------------------

Lidt mere klart og ligetil formuleret. P.S den der guide på imageshack er da lidt forvirrende.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juli 2011 - 16:35 #3
Guiden på imageshack er ikke for god nej
Avatar billede davidx12 Nybegynder
24. juli 2011 - 17:48 #4
g
Avatar billede opt Nybegynder
26. juli 2011 - 17:29 #5
jeg kan da sandelig godt forstå at nye brugere, bruger denne kategori: De vil da spørge Esperten, mindre kan da ikke gøre det.

Omdøb kategorien "Experten" til "Om dette site" eller noget tilsvarende.

Så bliver karise_larry arbejdsløs.

:-)
26. juli 2011 - 17:37 #6
Ref #5 - har være foreslået flere gange - men Admin har ikke reageret...
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2011 - 19:38 #7
Jeg synes nu boksen her er et godt hint. Dog skulle den måske laves i en farve så man også lige gider læse det!

Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Skriv dine forslag og gode idéer til Eksperten.dk her.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2011 - 19:40 #8
Og så ville det da være rart at vide hvem "opt" er, for det er i mine øjne blot en ny bruger der ikke kender eksperten godt nok åbenbart....!