Avatar billede jan34 Nybegynder
24. juli 2011 - 13:20 Der er 1 kommentar

Router

Hejsa
jeg har en router Netgear WNDR3700 dual-band og den er sådan set også god men jeg kunne godt tænke mig at den kunne trække lidt mede en den gør den står på et bord i computer rum og der går ned i styrke når man er i et andet rum, jeg tænke på om man kunne gøre et eller andet for at den kunne rakke længe har i nogen forslag.
Jan
Avatar billede dr-data Nybegynder
24. juli 2011 - 23:59 #1
Hej jan34

Står routeren oprejst eller ligger den fladt på bordet?

Det kan være at du kan opnå en smule bedre signal ved at vende den med siden til væggen, signalet skal igennem..

Jeg synes ikke at kunne se om man kan sætte eksterne antenner på, så det er nok ikke en mulighed..

Hvad er det for en type væg, signalet skal igennem?

Med venlig hilsen
dr-data