Avatar billede fanta Nybegynder
02. august 2001 - 05:34 Der er 24 kommentarer

Flash Intro

Har lige lavet en hjemmeside hvilket ikke er oppe endnu.
Manglere en flash intro til hjemmesiden.
Ville hører om der evty. er en interesseret i at lave en max. 8sek flash intro, betaling kan diskuteres.
Avatar billede anders77 Nybegynder
02. august 2001 - 08:03 #1
Hej, ja jeg er da interesseret. Mail mig venligst på anders@thingholm.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. august 2001 - 08:24 #2
Fanta - Jeg kunne da også være interesseret i at høre lidt om projektet. flasher@nikolajdu.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. august 2001 - 08:25 #3
Skriv lidt om hvad det handler om, hvad du forestiller dig og hvad der ligger i ordet betaling. :-)
Avatar billede oersted Novice
02. august 2001 - 08:53 #4
Det kan vi sikkert godt finde ud af....
vi venter vist alle på lidt mere info
jesper@jspr.dk

Avatar billede gamer_dk Nybegynder
02. august 2001 - 10:16 #5
Jeg kunne da nok også finde på et eller andet intressant. hvis jeg kunne finde ud af hvad hjemmesiden omhandler. mail mig på:
jens@games-net.dk
Avatar billede techno_dk Nybegynder
02. august 2001 - 11:45 #6
-->jens: Man er nok lidt halv-tideligt oppe hva\'?
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
02. august 2001 - 12:02 #7
Ja Ja. jeg sidder og fiser den af på arb...

skal vi finde ud af noget idag...
Der mangler jo stadig rigtig meget på cc-net
Avatar billede techno_dk Nybegynder
02. august 2001 - 12:03 #8
Du ringer bare, når du kommer hjem :)
Avatar billede maydk Nybegynder
02. august 2001 - 14:57 #9
Hejsa, du kan se en flash intro vi har lavet tidligere på http://www.divamodels.dk/. Hvis den har vagt din interesse kan du kontakte mig på may@themall.dk eller ICQ 124986285 (sent)
mvh. May
Avatar billede ? Nybegynder
02. august 2001 - 16:23 #10
Du må lige forklare lidt nærmere, med farver o.s.v!
Du kan skrive til mig på Webmaster@suspect.dk!
Så kan vi finde ud af noget...
Penge er ikke nødvendige i dette projekt!

-Martin Solgaard
Avatar billede fanta Nybegynder
07. august 2001 - 02:41 #11
oki..istedet for at sende mail til jer alle så vil jeg fortælle jer lidt om projektet.
Vi har udviklet en koncept hvor der sidder en 8,4\" lcd skærm i en taxa\'s misterkonsol
På skærmen bliver der broadcastet live via en server fra vores kontor.
i mellem nyhederne bliver der reklameblokke .
reklamerne er fokuseret på Buisness 2 Buisness markedet.
Har osse nogle illustrationer som kan hentes ned fra http://briefcase.yahoo.com/bounce21.rm
Avatar billede fanta Nybegynder
07. august 2001 - 02:59 #12
Er Endda villig til at sætte flere ponit på spil
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. august 2001 - 03:00 #13
Hvad forestiller du dig introen skal indeholde?? En taxa med lcd skærm eler hvad?? Du er meget sparsom :-)
Avatar billede fanta Nybegynder
07. august 2001 - 03:02 #14
har du set den illustration som jeg har lagt ud?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. august 2001 - 03:02 #15
Yep sad og kiggede på den før :-)
Avatar billede fanta Nybegynder
07. august 2001 - 03:04 #16
oki.....Introen skal inholde en kort udgave af den illustration bare animeret måske?
er ikke til det grafiske.....
Jeg kan godt sende dig mere metriale...men det er ikke meget jeg har!
Avatar billede fanta Nybegynder
07. august 2001 - 03:05 #17
oki...har en hjemmeside til det taxa produkt som vi kalder for Newscab, den sidder ligger jeg osse ud på http://briefcase.yahoo.com/bounce21.rm
check det ud hvis det kan evt bruge det til noget!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. august 2001 - 03:05 #18
Altså næsten en taxa med lcd skærm og forbindelse til nogle servere?? Du må gerne sende mere materiale - Det gør det noget nemmere at få idéer.

flasher@nikolajdu.dk
Avatar billede fanta Nybegynder
07. august 2001 - 03:07 #19
har lagt matrialet på ,http://briefcase.yahoo.com/bounce21.rm
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. august 2001 - 03:07 #20
Skriv lige når du har lagt den ud :-)
Avatar billede fanta Nybegynder
07. august 2001 - 03:09 #21
den skulle være der nu!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. august 2001 - 03:10 #22
Jeg var bare for langsom sidder lige og læser lidt. Har i meget travlt? Jeg tænker på deadline?
Avatar billede fanta Nybegynder
07. august 2001 - 03:12 #23
Tjek den mail jeg har sendt dig.
Avatar billede Kengun Praktikant
08. august 2001 - 20:49 #24
JA, gi meg litt informasjon (størrelse, farger, tekst, etc.) og litt materiale så skal jeg lage en intro for deg :-) - navn2000@hotmail.com - ICQ: 21891819