Avatar billede wowdancing Nybegynder
21. juli 2011 - 11:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar

Er den her bærbar god til det grundlæggene vil nemlig gerne have en bærbar der bare ikke lige bliver langsom lige med det samme og gerne må kunne trække mange internet explorer på samme tid uden at det begynder at hakke
Link: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/352199/Lenovo-IdeaPad-V560.html
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 11:38 #1
hvad er det grundlæggende for dig? For mig er det 5-10 programmer hvoraf den ene er browser med optil 20 faner åbne + et andet af programmerne er et halvkrævende spil. Det tvivler jeg på det er ved dig og derfor spørger jeg :)
Avatar billede wowdancing Nybegynder
21. juli 2011 - 11:45 #2
Hvor mange point vil du give den sammen lagt og så må du gerne sige hvad der trækker ned(alså hvad der ikke er så godt)

0-100 point=?
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 11:46 #3
Avatar billede wowdancing Nybegynder
21. juli 2011 - 11:53 #4
Tak for det:) men hvor mange point vil du give den anden?
Venlig hilsen Wowdancing
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 12:16 #5
Nu har jeg lige taget den fra wupti med i sammenligningen. Det er den i midten: http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=5192546;4381987;4748071

Det der trækker ned er helt klart grafikkortet! Hvis man skal sige at noget trækker op er det harddisken, men det har sjældent noget at sige.

Blandt de to andre er det nærmest dødt løb. Den til højre har bedre processor, men et mulehår dårligere grafikkort. Derfor er valget faldt på den til højre (Acer Aspire 5742G-5464G50MNKK). Det er den bedste pc, jeg kan finde i det prisleje. Og både billigere og bedre end den fra Pede/wupti.
Avatar billede wowdancing Nybegynder
21. juli 2011 - 12:31 #6
ja hvor meget vil du give den :http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=639278 alså den nu jo selv forslog:)
venlig hilsen wowdancing
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 12:42 #7
Det er meget svært at give stjerner hvis man ikke har noget at gå ud fra. Er 100 en som kan klare alle spil uden problemer eller er det en som kan klare surf, musik og en smule spil uden problemer?
Avatar billede wowdancing Nybegynder
21. juli 2011 - 12:47 #8
100 som kan klare World of warcraft i medium
hvis du har prøvet det?
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 13:15 #9
Så giver jeg den 200 stjerner. Hvis man ser på Recommended Specifications, på på blizzards egen side (http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=21054), så gennemtæver den der Acer dem for groft. Den kan køre WOW på high.
Avatar billede wowdancing Nybegynder
21. juli 2011 - 16:08 #10
Mange tak du får point skriv som svar
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 19:09 #11
fik du her :)