Avatar billede sholck Nybegynder
19. juli 2011 - 00:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mobilproblemer

Jeg fik en Optimus X2 mobillos fordi det var det bedste, den vil bare ikke gå på mit lokale netværk når jeg har været ude, det står som deaktiveret, og jeg skal igennem indstillinger for at komme på igen.
Avatar billede pstidsen Novice
19. juli 2011 - 00:59 #1
"Jeg har været ude" vil det sige nogle hundrede meter hjemmefra, for så kan signalet jo ikke nå ;)
Avatar billede sholck Nybegynder
19. juli 2011 - 13:19 #2
Ja ude, dvs væk fra mit lokale netværk, "har været" antyder at jeg er tilbage.
Avatar billede pstidsen Novice
19. juli 2011 - 13:24 #3
ah, på den måde. Når du er inde i indstillinger osv. er der så ikke en mulighed for "Husk netværk" el.lign.?
Avatar billede sholck Nybegynder
19. juli 2011 - 13:35 #4
Jeg har ledt, men mobil ryger tilbage til butikken af andre grunde, den er vist en søndagsmodel (eller hvad det hedder).
Avatar billede pstidsen Novice
19. juli 2011 - 14:08 #5
Prøv lige at kigge i manualen, ellers kan de nok hjælpe i butikken :)
Avatar billede sholck Nybegynder
06. december 2011 - 12:40 #6
Luk Spørgsmål