Avatar billede maria Nybegynder
07. januar 2000 - 18:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et lille problem for admin?

Hallo admin
Hvordan kan der være oprettet et spørgsmål under StyresystemerOSMAC (fjernundervisning...) i mit navn når jeg ikke har brugt denne ellers fantastiske side i meget lang tid og slet ikke har MAC men PC ??
Kan min user ID blive slettet så dette ikke sker igen og da jeg desværre ikke kan bruge denne service i lang tid fremover ??
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. januar 2000 - 19:44 #1
Hvilket Spm. er det?
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. januar 2000 - 13:03 #2
Goulduck:

Læs da hvad hun skriver :o))))))

Jeg fandt det da: http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=9303 :o)

Maria: Skift PW - så er du (lidt mere) sikker på at der ikke er andre der bruger din adgang - igen.

/Rob
Avatar billede maria Nybegynder
09. januar 2000 - 20:30 #3
Hey hobbez
det havde jeg s.. ikke lige tænkt på

takker
p.s. vil du ha' point så lav lige et svar
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. januar 2000 - 22:37 #4
Tja, hvis du mener det er point værd :o)

/Rob