Avatar billede jakobverner Nybegynder
18. juli 2011 - 17:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kender du en god Joomla forum/community template?

Jeg skal lave et community med mulighed for at brugerne kan oprette spørgsmål, besvarer spørgsmål og rate spørgsmål.
Dette skal ske' på en Joomla CMS.

kender du en god tempalte til dette? Det skal være enkelt og nemt at opsætte, og det gør ikke noget hvis den koster penge.

Hit me!
19. juli 2011 - 15:05 #1
Jeg har anvendt Community Builder, downloaded fra http://www.joomlapolis.com/community-builder .  Den er gratis i sin grundform.  Med bidrag på 50€ bliver man 'Advanced' og kan downloade et antal moduler og yderligere dokumentation og får øget adgang til support.
Avatar billede jakobverner Nybegynder
19. juli 2011 - 15:34 #2
Tak for dit svar :-)
Jeg har kigget lidt på Community Builder, men de ligner mere sådan et mikro-facebook system, mens at det jeg er ude efter er et spørgmål/svar forum, hvor at brugerne kan poste spørgsmål og svar, evt. rate/vurdere de forskellig indlæg. Det kunne også være rart hvis templaten out-of-the-box understøttede forskellige lister, som seneste spørgsmål, mest populære spørgsmål, åbne spørgsmål.
Man kan sige at den template jeg mangler minder meget om eksperten.dk.
Hvis det altså er muligt...
19. juli 2011 - 18:49 #3
En sådan har jeg desværre ingen erfaring med.
23. juli 2011 - 21:42 #4
jakobverner, jeg prøvede at bidrage men fejlede.  Forventer du flere indlæg på denne tråd nu hvor der ikke har været aktivitet i et par dage?  Eller er tiden inde til at du lukker (med points til dig selv)?
Avatar billede jakobverner Nybegynder
26. juli 2011 - 12:46 #5
Jeg endte på Joomla komponenten Kunena, det lader til at spille fordi man kan konfigurer alle forum-funktioner fra, således at det til sidst kun bliver en spørgsmål/svar hjemmeside.

Det er i øvrigt gratis.