Avatar billede lhchjo Nybegynder
17. juli 2011 - 19:02 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Trådløs

Hej

Jeg ved absolut intet om alt det her trådløs så jeg håber nogen kan hjælpe.
Jeg har en bærbar com, en mobiltelefon og PS3 som jeg gerne vil have trådløs hvor gør man det? På forhånd tak

Jochlo
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juli 2011 - 19:30 #1
se reklamerne fra 3
se telenor
hvad har du af abonnementer, og hvor længe er du låst?
Avatar billede lhchjo Nybegynder
17. juli 2011 - 19:37 #2
Jeg har kun bredbånd fra Oister og så kan man ikke bruge PS3 eller komme på med sin mobiltelefon. Hvad er det jeg skal købe og så opsige mit bredbånd?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juli 2011 - 19:53 #3
min oister køre via mit lokalt net - og der virker telefonen.
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/netvark-router/JENAL3G/jensen-airlink-3g
min usb-dims er bare sat til. Men den, så behøver du ikke andre end oister til at give dig internetadgang.

Det var fordi du har oister - telenor og 3 har andre abonnementer klar, men de er lidt anderledes, så hvis du vil skifte, så er det også en mulighed. (3 er oisters dyrere storebror)
Avatar billede lhchjo Nybegynder
17. juli 2011 - 21:57 #4
Jeg er slet ikke med.
Jeg prøver igen:

Jeg har en bærbar med bredbånd fra oister. Jeg har en PS3 og en mobiltelefon.
Jeg vil især gerne bruge min PS3 trådløs så man kan spille med andre. Hvordan kommer man til det?
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2011 - 23:48 #5
lan jeg har en ps2 hvor der er lan i med fita kan du spille over nettet
Avatar billede lhchjo Nybegynder
18. juli 2011 - 10:36 #6
Jeg vil gerne spille over nettet, derfor spørg jeg hvordan jeg kommer til det? Jeg skal jo have et eller andet trådløst !! Er det en router jeg skal have?
Jeg skal også gerne kunne bruge min bærbar og telefon trådløst hvordan??????
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2011 - 23:18 #7
herning data og elektronik  http://www.hed.dk/

di ved nåde om det