Avatar billede perneis Nybegynder
15. juli 2011 - 13:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sammenbygning af computer....

Hej

jeg har 3 computer som arbejder sammen via. et program når jeg spiller.... men for ikke at skal have 3 grimme tower stående ( og flere når jeg få råd ) ville jeg bygge dem ind i tower jeg selv laver til formålet, men kan det lade sig gøre at der kun er en power knap som tænder alle 3 computer på en gang og hvordan kan man sætte det sammen, og hvor kan man evt. købe power knapper har ledt på google men kan ikke rigtigt finde noget...

på forhånd tak...
Avatar billede Beach Mester
15. juli 2011 - 15:02 #1
Hvordan du vil bygge dit supertower vil jeg ikke blande mig i, men en fælles opstartsknap til 2 eller flere maskiner er ret simpelt at lave. Det handler "bare" om at kortslutte grøn og en af de sorte ledere i din strømforsyning. Så en hvilken som helst knap kan bruges, de forskellige strømforsyninger kan du så paralelforbinde til kontakten. En lille ældre guide her->
http://kortlink.dk/98qf

//B
Avatar billede perneis Nybegynder
15. juli 2011 - 15:15 #2
jo jo du må meget gerne blande dig hvis du har nogle gode ideer, er altid åben for ideer, det var sådan jeg fik bygget mig en jukebox, og mange tak for linket det hjalp mig rigtigt meget troet ikke at det var så nemt... du må gerne ligge svar ind....
Avatar billede claes57 Ekspert
15. juli 2011 - 15:34 #3
husk endelig at der skal være fælles stelforbindelse på de 3 motherboards (i fald du fx bygger dit tower i træ)
Avatar billede Beach Mester
15. juli 2011 - 15:37 #4
Er ikke supermand i metal, så ville nok selv vælge at bygge det i træ. Det er billigere, nemmere, hurtigere:-)

Kaster et svar i boxen... //B
Avatar billede perneis Nybegynder
15. juli 2011 - 15:43 #5
ja løsningen bliver nok træ, men ville helst bygge det op i metal... det er ikke et problem at bygge i metal, men prisen er det højere som du selv siger....