Avatar billede christianhansen90 Nybegynder
14. juli 2011 - 22:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Anskaffelse af en medieafspiller til TV

Hej Jeg står og skal have skaffet mig en medieafspiller til tv'et, og ved ikke rigtig hvad der er godt og dårligt.
har kigget meget på
WD's Live Tv Hub og WD Live TV, og kan se de begge har vundet nogle priser.
Men ville høre jer ad her inde om i kender noget til det, eller har en selv ?

Hilsen Christian :)

Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
14. juli 2011 - 22:43 #1
jeg har selv en BoxeeBox fra D-Link og den er feee.
jeg har endnu ikke oplevet nogen formater den ikke kan afspille.
den kræver noget NAS eller andet storage
Avatar billede christianhansen90 Nybegynder
14. juli 2011 - 23:02 #2
Okay, har også kigget lidt på den, men kan den godt afspille mkv filer med srt undertekster ? Og kan man tilslutte en usb bag i den ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. juli 2011 - 00:05 #3
Disse kan det hele - og du kan også vælge de "store" modeller hvor man kan sætte hdd i: http://playonhd.com/dk/?upn=products
Avatar billede christianhansen90 Nybegynder
15. juli 2011 - 06:36 #4
Okay, tak :) har du selv sådan en ? Og er de bedre end dem fra wd ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. juli 2011 - 08:22 #5
Jeg har selv den oprindelige "PlayOnHD" med en 2TB disk i og en 2TB USB-disk tilsluttet.

Jeg har konverteret alle mine DVD´ere til ISO-filer, for at bevare den oprindelige kvalitet og menusystem - og det afspiller den uden problemer. Selv konen kan finde ud af at bruge systemet :-)

Da jeg anskaffede mig den for 1½ år siden, var den WD´s ligestillede langt overlegen, men WD har vist opdateret noget siden (Det har PlayOnHD også), så jeg skal ikke være den der sammenligner i dag.

BoxeeBox kom også først frem sidenhen, så denne kender jeg heller ikke.
Avatar billede predator Nybegynder
15. juli 2011 - 14:27 #6
Ikke nogen der har foreslået Dune HD afspillere? Har én kollega, der har én han er superglad for.
Avatar billede predator Nybegynder
15. juli 2011 - 14:28 #7
Altså dem her:
http://dune-hd.com/
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
18. juli 2011 - 19:07 #8
ja til
afspille mkv filer med srt undertekster
Og tilslutte en usb bag i den

det er dem der også laver xbmc, så ved man det er kvalitet og der bliver udviklet til den konstant