Avatar billede turboselv Nybegynder
13. juli 2011 - 11:28 Der er 7 kommentarer

Seagate Externne drev

Hej.
Jeg har to helt ens Seagate Externe USB diske. 1 500 GB og 1 1,5 TB. Begge sat til samme Admin. indstillinger.Testede med Seagul Tool og godkendte. Jeg har også haft kontakt til Seagate Support.
Problemet: Den store disk giver svaret, når den med WIN-7 vælges til SYSTEMAFBILDNING:Drevet er ikke en gyldig placering til sikkerhedskopi(med gul trekant)

Træls. Er der nogle gode ideer?
Alex Madsen
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2011 - 12:06 #1
hvad er det du vil lave
er det raid 0 eller hvad
Avatar billede projektet Nybegynder
13. juli 2011 - 22:50 #2
Prøv at skille dem ad og bruge dem som alm. sata
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2011 - 08:20 #3
du må meget gerne give noget respons eller ???????????????
Avatar billede turboselv Nybegynder
14. juli 2011 - 13:43 #4
....hvis ovenstående indlæg er til mig, forstår jeg dem simpelthen ikke.
Som detfremgår af mit spørgsmål, er der vdr. oprettelse af:

SYSTEMAFBILDNING i WINDOWS-7
Det ene drev( det 500 GB ) modtager afbildninger,
men det store /1.5 TB ) kommer med ovenstående oplysning.
Her Gentaget:
Drevet er ikke en gyldig placering til sikkerhedskopi(med gul trekant)
AM
Avatar billede turboselv Nybegynder
26. september 2011 - 08:58 #5
..har lngt om længe løst problemet selv.
Svarene her var,....ja dybt useriøse
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2011 - 09:34 #6
jo men det kunne jo være du skulle have uddybet dit spørgsmål lidt

men mon du gider dele løsningen med os
Avatar billede turboselv Nybegynder
25. november 2011 - 09:50 #7
Ja da. Flyt alt fra drevet. Gå ind på nettet og hent et af de mange gode programmer til at partionere.
Formater og omdøb drevet. kreér til et logisk drev. Og Windows godkender Drevet
AM