Avatar billede hans01 Nybegynder
13. juli 2011 - 08:04 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

søges: oversætter fra dansk til tysk, svensk og engelsk

Jeg søges en der kan oversætte vores hjemmeside fra dansk til tysk, engelsk og svensk.
Vedkommende må gerne have en vis forståelse for SEO.
smid mig lige svar, hvis du vil vide mere.
Siden der skal oversættes er www.procesanlaeg.dk
Avatar billede Luciano_SLS Nybegynder
13. juli 2011 - 10:08 #1
Hej Hans

vi har lang erfaring inden for lokalisering af hjemmesider inkl. forudgående keyword-analyser og råder over et hold erfarne in-house-oversættere.
Jeg laver gerne et uforpligtende tilbud til dig og kan sende nogle referencer, hvis du er interesseret. Har du en mailadresse?

Du er velkommen til at kontakte mig på luciano.lykkebo@sls-online.dk eller besøge vores hjemmeside www.sls-online.eu

Med venlig hilsen

Luciano Lykkebo
Avatar billede Danielweb Nybegynder
14. juli 2011 - 13:03 #2
Hej

Er Interesseret i at oversætte dit site til oversætte din hjemmeside til engelsk og tysk. Er flydene i begge sprog i skrift og tale. Mht til oversættelse fra dansk til svensk har jeg en svensk ven der har boet i Danmark i flere år og taler begge sprog flydene. Han er frisk på at oversætte sitet til svensk. Står dog selv som ansvarlig for alle oversættelserne. Sender gerne en prøve på oversættelse af noget af jeres side. Beskæftiger mig normalt med webdesign og programmering men er også interesseret i at arbejde som oversætter.

mvh Daniel
BA informatik/kommunikation

http://itu.dk/people/dmog/index.html
Avatar billede Poul_Hansen Nybegynder
15. juli 2011 - 21:50 #3
Hej Hans

Jeg kan tilbyde dig en professionel oversættelse til svensk, udført af en statsautoriseret translatør, se hjemmesiden www.dansk-og-svensk.dk. Vi har over 20 års erfaring og kan tilbyde dig en god pris og rigtig god service.

Men jeg vil påpege, at jeres hjemmeside er behæftet med alvorlige sproglige fejl på dansk. Set ud fra et markedsføringssynspunkt, er det noget, I burde få rettet op på, før I fik det oversat til forskellige sprog. For I risikerer jo, at det smitter af på oversættelserne. Med et dårligt sprog mister I kundernes respekt. Og den er jo helt gal, hvis I skriver vigtige søgeord forkert, så kunderne ikke kan finde jeres hjemmeside.

Mvh

Poul Hansen
Öresunds Översättningsbyrå
Avatar billede BettinaFJ Nybegynder
31. august 2011 - 18:23 #4
Jeg er BA-studerende i engelsk ved Københavns universitet på 3. år, og vil gerne oversætte jeres hjemmeside til engelsk. Jeg har desværre ingen forståelse for SEO, men er dygtig til mit fag, og er derfor ikke i tvivl om at jeg kan hjælpe jer med opgaven.

Du må meget gerne melde tilbage når du har mulighed for det.

Mvh. Bettina Jørgensen