Avatar billede bakkebirke Nybegynder
12. juli 2011 - 19:34 Der er 1 løsning

VBscript ODBC 32bit eller 64bit

Jeg har et VBscript der laver en forespørgsel til MSsql via ODBC.
Scriptet er udviklet på min lokale maskine med adgang til DB via en 32bit ODBC forbindelse.
Scriptet er nu flyttet til vores server(Win 2008 64bit) hvor der er defineret en 32bit odbc til vores MSsql.
Vi får nu en ODBC fejl når vi afvikler VBscriptet og jeg mistænker det skyldes VBscript default 'kigger' efter ODBC forbindelsen under 64bit.

Kan jeg på nogen måde styre eller definere at mit VBscript skal anvende 32bit ODBC?
Avatar billede bakkebirke Nybegynder
06. september 2011 - 11:43 #1
Lukker sp.