Avatar billede skeubert Nybegynder
12. juli 2011 - 18:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bestilling af fotobog

Jeg er ved at lave en fotobog. Softwaren er fra mange forskellige forretninger, Expert, FotoInsight, Føtex osv. Kan man aflevere cd'en i en hvilken som helst forretning og få bogen trykt? Man kan jo kun bestille med en cd - endnu i hvert fald. Softwaren kommer fra CeWe Photoworld.
Avatar billede Cypern Nybegynder
12. juli 2011 - 19:47 #1
Troede ikke at man bestilte via CD mere. Jeg gør det kun online, via hjemmesidens program og derefter uploader jeg og bestiller.
Jeg bruger http://www.myphotobook.dk/
Avatar billede komsam Juniormester
13. juli 2011 - 22:34 #2
Tror "man" har svært ved at forstå dit spørgsmål. Har ikke selv prøvet at få lavet en fotobog, men hvis jeg Googler Fotobog, får jeg en masse muligheder for at hente software. Egentlig forstår jeg det på den måde at man så går ind og henter softwaren oploader sine billeder, redigerer, retter o.s.v. og ender så op med at sætte sine billeder ind på den plads de skal i bogen og oploader, hvorefter man får bogen tilsendt?
Avatar billede dottoreekspe Nybegynder
17. juli 2011 - 18:35 #3
Man kan også bestille en fotobog online. Du skal bare downloade softwaren på http://fotoinsight.dk/cewe-fotobger.html , lave din fotobog færdig og bestille den. Så sender de CEWE fotobogen hjem til dig.
Avatar billede komsam Juniormester
18. juli 2011 - 14:52 #4
Har du fundet en løsning evt. hvilken? Vi andre er lidt "nysgerrige" efter at høre din løsning???
Avatar billede CarstenJensen1955 Nybegynder
09. november 2012 - 17:49 #5
Hos www.Pixum.dk kan man stadig indsende en cd. Men jeg kan anbefale at lave sin fotobog i deres program, som ikke behøver at være online før man vil sende den til bestilling. Mvh
Avatar billede MKJDK Novice
12. september 2017 - 18:44 #6
Som udgangspunkt skal man designe sine bøger selv, hjemmefra...
Hos nedenstående skal man ikke downloade software, men bestiller direkte online...

Hvis det skal gå stærkt og til en billig pris så kunne man evt. forsøge sig med denne: www.fotobog.nu
Såfremt det skal være det lækreste man kan forestille sig, kunne denne være en mulighed: www.luksusfotobog.nu

Mvh