Avatar billede lense Nybegynder
12. juli 2011 - 18:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hp elitebook 2530 p startup prob

hvis nogle kan svare på mit spørgsmål er min dag reddet.

jeg har en hp elitebook 2530p laptop..

problemet er jeg kan starte den op , så kan jeg sidde og være på den som normalt, alt virker fint og den er hurtig osv..

men hvis jeg genstarter den eller slukker og vil tænde igen så kan den ikke starte op ..  den går ud under "opvarmningen" jeg har lavet en video her

http://lense.dk/hp.mp4

som set på videoen er der strøm tilførelse til ...

jeg slukker den så, gemmer den væk i en uge eller bare nogle dage.. så kan jeg tænde den igen.. og virker helt normal.. så kan jeg være på den, ja i laaaang tid. bare jeg ikke slukker den? så virker den.

kan nogle fortælle mig hvad der er galt?

og hvis nogle siger bundkortet eller andet, så vil jeg gerne have forklaret hvordan? den kan som sagt være tændt i 3 dage uden at gå ud (med strøm selvf)  da jeg jo kan sidde på den og den er helt normal når den har været gemt væk i et stykke tid, ja jeg skriver fra den i skrivende stund?

Jeg er virkelig på herrens mark, er helt blank hvad det kan være  .. findes der programmer jeg kan teste den med? vedr hardware måske?

pft!
Avatar billede Cypern Nybegynder
12. juli 2011 - 19:29 #1
Det er enkelt, du skal opgradere den til nyeste BISO version som ligger på HP´s hjemmeside, så burde problemet være løst for dig.

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?lang=da&cc=dk&prodNameId=3782253&taskId=135&prodTypeId=321957&prodSeriesId=3782222&lang=da&cc=dk
Avatar billede jeanpicasso Nybegynder
13. juli 2011 - 13:30 #2
jeg håber det virker for dig at opdatere BIOS. hvis ikke ville jeg tage fat i HP support (jeg ved ikke om du har garanti på eller ej) da det lyder meget som en periodisk fejl, som kan være rigtig mange ting.
Avatar billede lense Nybegynder
29. november 2011 - 10:42 #3
Det virkede ikke. Desværre.
Avatar billede lense Nybegynder
12. december 2011 - 13:26 #4
Intet har virket. MB må være defekt.