Avatar billede yaief Nybegynder
01. august 2001 - 21:47 Der er 16 kommentarer og
6 løsninger

StopCopyDan.dk

For det første synes jeg alle burde kigge forbi og skrive under.

Men jeg vil også gerne lige høre hvad i synes om designet - i bør dog hovedsageligt kun kommentere på den første side da resten ikke er parat.

www.stopcopydan.dk

Mvh
YaiEf
Avatar billede kapla Nybegynder
01. august 2001 - 21:50 #1
Fed side i har fået lavet :) ville jeg bare lige sige
Avatar billede zycho Nybegynder
01. august 2001 - 21:51 #2
Fed side. Jeg har stemt :)
Avatar billede tommyv Nybegynder
01. august 2001 - 21:53 #3
Et uhyre godt initiativ. Min kæreste og jeg har nu skrevet under :-)
Avatar billede htx98i17 Professor
01. august 2001 - 21:54 #4
1000 underskrifter 1. dag???
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
01. august 2001 - 21:55 #5
Enig. Har stemt!

Jeg synes designet er nogenlunde .. men hvorfor er de to knapper ikke lige store ???
Avatar billede janmansilver Nybegynder
01. august 2001 - 21:57 #6
Jeg ville lige sige at jeg støtter initiativet! Jeg har stemt!

Jeg vil også tilføje, at jeg synes det er uretfærdigt at sådan noget som digitale videokameraer også hører under loven om digital kopiering, hvis man har digital indgang! (Det er derfor et kamera med digital indgang koster noget mere end et, der kun har en udgang!)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
01. august 2001 - 21:58 #7
Fint og simpelt design og en god idé      ...har selvfølgelig fået hele familien til at skrive under :)
Avatar billede yaief Nybegynder
01. august 2001 - 21:58 #8
Ja, seriøst...

Vi fik over 1000 underskrifter på den første dag!! (i går)

- - - men vi er ved at løbe tør for \"nørder\", så siden skulle gerne ud til det brede Danmark =)

Det var ikke meget i havde at sige om designet. - lol, finno nok... det er jo heller ikke det siden handler om. Og designet - det skal jo gerne give et rimeligt pænt indtryk, men samtidig fremstå som seriøst.
Avatar billede tommyv Nybegynder
01. august 2001 - 22:00 #9
Jeg synes meget godt om designet. Det er enkelt og hurtigt. Noget jeg godt selv kan lide. Torben har dog ret i det med de 2 knapper (underskriv stem). De bør være lige store.

10@13
Avatar billede janmansilver Nybegynder
01. august 2001 - 22:02 #10
Jeg vil også tilføje at siden er godt designet! Dog ser siden lidt mærkelig ud i Netscape. Der er nogle firkanter der ikke passer sammen.
Avatar billede yaief Nybegynder
01. august 2001 - 22:04 #11
Efter stor folkelig protest er knapperne nu lige store =)

Hvilken version af NS?
Avatar billede janmansilver Nybegynder
01. august 2001 - 22:07 #12
Det er godt nok kun version 4.78, men den nyeste version af den stabile \"gamle\" hentet i går.
Avatar billede janmansilver Nybegynder
01. august 2001 - 22:11 #13
Okay det lød mærkeligt... Men det er den nyeste version af 4.x browseren, som Netscape åbenbart stadig brygger på. Der er sog ingen der rigtigt bruger NS mere, men jeg synes alligevel lige det skulle nævnes. Held og lykke med projektet! :o)

Avatar billede janmansilver Nybegynder
01. august 2001 - 22:12 #14
sog = dog
Avatar billede yaief Nybegynder
01. august 2001 - 22:12 #15
Jeg bruger 4.7 - der er den acceptabel - min fra midten til højre side går der noget galt =)
Avatar billede tommyv Nybegynder
01. august 2001 - 22:17 #16
jan>> Så hedder jeg ingen. Jeg bruger den skam ret tit ;-)
Avatar billede bo Nybegynder
01. august 2001 - 22:27 #17
Flot design.

Oversluelig og god navigation.

Gode behagelige farver.

10@13
Avatar billede johannielsen Nybegynder
01. august 2001 - 22:34 #18
Fedt initativ!

...men hmmm designet er jeg ikke just imponeret over. Farverkombinationen bryder jeg mig ikke om, og det er ikke kønt med de to huller ved menuen.

Men det er da enkelt og overskueligt!

8@13
Avatar billede spine Nybegynder
02. august 2001 - 11:40 #19
Tænk jeg troede ikke der stadig var nogle der benyttede Netscape....er det mon de religiøse der sidder på et bedetæppe ved en MAC =?? ;-)
Avatar billede tommyv Nybegynder
02. august 2001 - 12:13 #20
spine>> Nope, det er os der har problemer med IE på nogle hjemmesider ;-)
Avatar billede spine Nybegynder
02. august 2001 - 13:23 #21
tommyv >> nååå ok..... ;-) man ved jo aldrig.
man skal jo nok reelt set have begge browsere for at være dækket ind.
Avatar billede plexx Nybegynder
03. august 2001 - 01:40 #22
godt initiativet
flot design
siddernes farver passer godt sammen.
9@13