Avatar billede jberiksen Nybegynder
12. juli 2011 - 02:39 Der er 4 kommentarer

søg i tre dimensional array

Hej jeg bøvler lidt med et meget stort 3 dimensional array, hvor jeg skal finde en record hvor dimension 1 og 2 er lig to variabler, og så skal den returnere den 3. dimension. Pt. er array'et på 40000 records, men i den endelige udgave er det nok en faktor 50 større.

Hvad er den bedste måde at søge i det på?
Avatar billede arne_v Ekspert
12. juli 2011 - 03:37 #1
Hvad mener du med returnere den 3. dimension? Et 1 dimensionelt array med alle index fra 3. dimension og varedier?
Avatar billede majbom Novice
12. juli 2011 - 08:40 #2
jeg kan ikke lige se et problem i den tekst du skriver...
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
12. juli 2011 - 12:44 #3
>Pt. er array'et på 40000 records, men i den endelige udgave er det nok en faktor 50 større.
er der nogle god grund til at det ikke ligger i en database ??
Avatar billede arne_v Ekspert
08. august 2011 - 00:49 #4
JB>

Hvad med lidt feedback?