Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
11. juli 2011 - 22:05 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Camstudio??? Godt nok??

Hej Er det nemt at bruge camstudio hvis man bare vil vise noget fra sin desktop???
Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
11. juli 2011 - 22:11 #1
Test
Avatar billede NielsErikP Mester
11. juli 2011 - 22:18 #2
Hej..
Søgte selv noget til at optage hvad der skete på skærmen...læste vildt reklameret om camstudio. downloadede det og  installerede det, Så gik Windows vista i baglås.... Så det måtte omgående i "PapirKurven"
Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
11. juli 2011 - 22:21 #3
Windows vista?? Ved ikke rigtig kører selv Windows 7?
Avatar billede NielsErikP Mester
11. juli 2011 - 22:30 #4
Hej..
Jaaamen så er du jo opdateret mht. til styresystem.
Men min pointe var at "DET" fungerede ved mig som en spand lort.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2011 - 07:30 #5
ok men i vista ligger der en lille optager der hedder trin
den ligger også i win 7

prøv at skrive trin i søgefeltet og tryk enter

er det ikke lettere at bruge den funktion
Avatar billede NielsErikP Mester
12. juli 2011 - 12:01 #6
Hej..
#5: Det lyder da godt, den prøver jeg at tjekke ud.
Min ide med at hente Camstudio dengang som jo så viste sig ikke at fungere var at jeg ville have et program der kunne optage/vise en lille film over, hvad jeg foretog mig i Notepad++.
Avatar billede NielsErikP Mester
13. juli 2011 - 00:36 #7
Hej..
Skriver "Trin" i søgefeltet i windows Vista home preminum..
Eneste resultat er "windows mail" programmet.

Den "Trin" funktion kan jeg ikke finde...
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2011 - 01:15 #8
Hvis du bruger Linux findes der ét (gratis selvfølgelig) som hedder "GTK Record My Desktop"
- hamrende let - og super resultat.

Måske findes der en windåse-version også ?
Avatar billede NielsErikP Mester
13. juli 2011 - 01:30 #9
Hej...
Øv øv øv eller måske godt så...kører windows!!!
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2011 - 07:35 #10
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2011 - 07:45 #11
en gang til
tilføj kør

http://www.windows7guide.dk/tips-a-tricks/41-tips-a-tricks/209-tilfoj-kor-til-startmenuen-i-windows-7

i kør skriver du trin
sværere er det ikke

m.v.h
Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
13. juli 2011 - 11:43 #12
Er trin ikke hvor man kan optage en fejl og sende det ind for at få hjælp??
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2011 - 12:04 #13
jo
den viser bare i billeder hvordan du har gjort
den er bare blevet overset af de fleste eller fordi mannge ikke kender deres windows version til bunds - det gør jeg heller ikke fuldt men næsten
Avatar billede NielsErikP Mester
13. juli 2011 - 22:27 #14
Hej....

#13:
Nej..og DU kender heller ikke windows Vista Home Preminum godt nok...!!!
"Kør" er sat i menuen "Start", der skrives "Trin" og enter..
Windows Viata Home Preminum melder "Windows kan ikke finde trin, kontroller at du har skrevet navnet korrekt".

Andre der har nogen foreslag til en optager af skærmen som virker.
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2011 - 08:18 #15
skriv pænt til folk ikke nedladende - husk det er gratis hjælp du får

er helt sikker på at der er en fejl i din vista fordi den ligger der
Avatar billede NielsErikP Mester
14. juli 2011 - 22:01 #16
Hej..
Absolut ikke for at være nedladende, men kun for at fortælle dig, at den ikke eksistere i min Vista.
Okay... Kører ellers fint med alt andet, hvor og hvordan findes den fejl så, treatmenice???