Avatar billede megabody Nybegynder
08. juli 2011 - 22:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slow slow slow

Jeg arbejder på en maskine med Intel Core 2 Quad 2,5 Mhz med 4 RAM. Min netforbindelse er med tråd direkte i og pt ligger hastigheden på ca 20 ned og 1,5 op.
Jeg arbejder med nogle indberetning til det offentligt, og det kører vanvittig langsomt. Det foregår på den måde at hver gang jeg har udfyldt nogle tal skal jeg gemme disse og det er det der varer FOREVER.
Jeg kører Win7, har windows firewall og en købt version af AVG antivirus.
Min maskine på arbejde klarer tingene på 1/10 af den tid den maskine her gør det på. Prøvede at køre på min bærbar, en Intel Core i3 med Win7 og 4 RAM - det var om muligt endnu sløvere.

Er der en venlig sjæl derude der har et bud på hvad f..... der er galt ?

Tak for venligt svar.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juli 2011 - 22:29 #1
Altså der er stor forskel på at sidde lokalt og offentligt mht. server adgang, det er jo ikke på din pc dataen gemmes, men på en server og derfor kan det jo lige såvel være serveren der er under højt pres eller internet forbindelsen på det offentlige sted du arbejder? Hvis stedet har en lav internet forbindelse så vil det jo ikke påvirke jer når i arbejder derfra, men så snart i arbejder udefra kan i mærke det for det er der internet forbindelsen har sin begrænsning..
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2011 - 01:15 #2
Kan også skyldes at du har ramt "myldretiden" ?
- prøv igen søndag morgen..
Avatar billede Nikolajfp Nybegynder
09. juli 2011 - 01:26 #3
Prøv at gå ind på http://hastighedstest.tdc.dk/ og se hvad forbindelsen rigtig er, 1 ting er hvad du betaler for, en anden er hvad du får!

:)
Avatar billede websitebasen Nybegynder
09. juli 2011 - 20:35 #4
Gør som Nikolaj, tjek din hastighed, som du også kan her: http://mobilt-bredband.dk/hastighedstest/

Prøv at se hvilket resultat du får.
Avatar billede megabody Nybegynder
18. oktober 2011 - 11:57 #5
Tak