Avatar billede mostcrazy Nybegynder
01. august 2001 - 20:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

linux som windows

Hej

Er der nogen der ved om det er muligt at få linux til at se ud som windows ?
Avatar billede dr.m Nybegynder
01. august 2001 - 20:12 #1
yes x window
Avatar billede kapla Nybegynder
01. august 2001 - 20:12 #2
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
01. august 2001 - 20:13 #3
der findes ikke nogle billeder af det ?
Avatar billede peter_m Nybegynder
01. august 2001 - 20:23 #4
Brug af X windows som med evt. KDE/Gnome afterstep.

Ellers kan du installere wmware som giver mulighed for kørsel af Windows i Linux eller omvendt.
Avatar billede mikethebike Nybegynder
02. august 2001 - 14:03 #5
vmware er helt genialt ... du download en 90 dages trial på: www.vmware.com

Du skal blot være opmærksom på at det ikke giver dig en windowsemulator under linux.

Men en isoleret PC-emulator, som du kan installere en standard Dos/windows 95/NT/98/2000 i direkte fra Microsoft original CD\'er.
Avatar billede dr.m Nybegynder
02. august 2001 - 14:04 #6
True, VMware is excellent!
Avatar billede kornfreak Nybegynder
02. august 2001 - 14:10 #7
Nu der snakkes om det..findes der en fed style/theme der ligner windows et sted ? ..til KDE 2.0 ?
Avatar billede verylittlebit_ch Nybegynder
14. august 2001 - 22:37 #8
? hvorfor skal de lige MS W. ?
Den nye version af MS W. XP  har jo hugget noget fra mandrake, bla. instalation program & login (GUI)