Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
07. juli 2011 - 08:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til udbedring af Fejl 1335.Kabinetfilen 'EnterWW.CAB'

Hej

Jeg er igang med at opgradere min office pakke fra Office 2000 til Office 2003 Enterprise. Mit styresystem er Windows XP.
Jeg får denne besked når jeg installere Office 2003 Enterprise: Fejl 1335.Kabinetfilen 'EnterWW.CAB', der kræves til denne installation, er beskadiget og kan ikke bruges. Dette kan skyldes en netværksfejl, en fejl ved læsning af cd-rom'en eller et problem med denne pakke.
Jeg har installeret det for ikke så lang tid siden.

På forhånd tak.
Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
07. juli 2011 - 09:03 #1
Hov jeg mente at jeg opgraderede til Office 2007 Enterprise
Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
07. juli 2011 - 13:10 #2
Nå, prøvede på den lidt mere tvivlende måde. Afinstallere det gamle, også ind med det nye, så virkede det perfekt. Tak for den hjælp jeg aldrig fik ;o)