Avatar billede Jakob-Bokaj Nybegynder
06. juli 2011 - 21:33 Der er 7 kommentarer

Fremstilling af en betalings hjemmeside.

Jeg er fotograf og har ikke det fjerneste forstand på fremstilling af hjemmesider.
Jeg søger en der kan fremstille en betalingsside.
Da jeg er en pensioneret fattig røv vil betalingen bestå i at vi deler netto indtægterne.
Jeg har forsøgt at oprette en profil her på siden, det lykkedes ikke, jeg fik hele tiden at vide at der var fejl.

Her har jeg forsøgt at beskrive hvad det er jeg er ude efter.

Siden skal være venstre stillet og 1000px bred
Det skal være muligt at indsætte reklamer til højre for siden.
Øverst logo 1000px bred og 100px høj med navigerings tekst.
Logo med navigerings tekst/knapper skal være ens på allle sider.
navigerings tekst:
Home
Members
Models
Photographers
Preview
Join
Become a model
Contact
----------------------------------------------------------
Home:
Logo med navigerings tekst/knapper.
Her under en sludder for en sladder.

Members:
Logo med navigerings tekst/knapper.
Her under hvad der skal til for at kunne logge på med de password man har fået tildelt.

Models:
Logo med navigerings tekst/knapper.
Her under en liste over de modeller der er på siden med et par thumbnails af modellen samt link til modellens bidrag til side. Billeder og video.

Photographers:
Logo med navigerings tekst/knapper.
Her under en liste over de fotografer der er på siden med et par thumbnails af deres modeller og link til fotografernes bidrag til side. Billeder og video.

Preview:
Logo med navigerings tekst/knapper.
Her under sidste nyt samt et par godbidder.

Join:
Logo med navigerings tekst/knapper.
Betaling og tildeling af password via http://www.ccbill.com

Become a model:
Logo med navigerings tekst/knapper.
Her under noget om hvordan man bliver model på siden og bla bla bla.

Contact:
Logo med navigerings tekst/knapper.
Her under en formular.

Venlig hilsen
Kurt Jakobsen
Provst Bentzons Vej 67
2860 Søborg
jakob@bokaj.eu
http://boudoir-fotograf.dk
http://www.jpgmag.com/people/nikweb
Avatar billede danco Nybegynder
06. juli 2011 - 23:26 #1
Og så kommer det klassike spørgsmål.

Hvorfor skal en programmør dele indtægten med dig ?
han kunne til enhver tid vælge at lave det for sig selv og dermed selv få hele indtægten.
Avatar billede Jakob-Bokaj Nybegynder
07. juli 2011 - 00:01 #2
Jo det kunne han/hun da gøre hvis han/hun også selv kunne levere indholdet til siden. Altså det der der skal få brugere til at betale for at komme ind på siden.
Jeg ved intet om programmering men jeg forestiller mig at programøren har et stort stykke arbejde i starten men hvis siden er fornuftigt og robust opbygget fra starten vil vedligeholdes af siden være minimal.
Hvorimod jeg skal levere nyt billede og video materiale så længe siden eksistere.
Så derfor er det ikke programøren der deler med mig men mig der deler med programmøren, selv om slut resultatet bliver det samme.
Avatar billede cebt Nybegynder
08. juli 2011 - 22:10 #3
hvordan kan du forudse at siden vil generere nok kapital til at det kan betale sig for nogen programmør at lave siden for dig?
Avatar billede Jakob-Bokaj Nybegynder
08. juli 2011 - 22:47 #4
Det kan jeg heller ikke.
Sådan set skal han/hun jo lave den for sin egen skyl.
Jeg har selv brugt ca. 3 år på at promovere mig bla. på deviantart og efterhånden brugt 200.000,- Kr. på fotoudstyr og honorar til modeller.
Så et eller andet sted tror jeg selv på at det må kunne lade sig gøre.
Markedet for "uartige" billeder og videoer er åbenbart umætteligt.
Avatar billede Jakob-Bokaj Nybegynder
21. juli 2011 - 00:55 #5
Jeg har fundet en partner takke været denne tråd.
Avatar billede danco Nybegynder
24. juli 2011 - 00:45 #6
Så husk lige at lukke den pænt efter dig !
Avatar billede Jakob-Bokaj Nybegynder
24. juli 2011 - 17:33 #7
Hvordan gør jeg det ?