Avatar billede kluk Nybegynder
06. juli 2011 - 21:27 Der er 13 kommentarer

Forældrekontrol

Hej. Jeg har forældrekontrol på en af mine bruger. Jeg har desværre glemt koden til administrator brugeren, så jeg kan kun gå ind på den bruger, der har forældrekontrol. Er der en mulighed for at jeg kan få den væk via min konto hvor der er forældrekontrol?
06. juli 2011 - 21:29 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede kluk Nybegynder
06. juli 2011 - 21:32 #2
Det er windows 7 professionel
07. juli 2011 - 06:49 #3
Kan du opstarte i "Fejlsikker Tilstand" ?
Avatar billede kluk Nybegynder
08. juli 2011 - 19:40 #4
Nej desværre
Avatar billede kluk Nybegynder
08. juli 2011 - 19:45 #5
Nej desværre
08. juli 2011 - 20:01 #6
Hvad sker der da / eller IKKE sker ?

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede kluk Nybegynder
08. juli 2011 - 20:07 #7
Jeg kan gå derind, men jeg skal bruge administrator koden til at gøre noget derinde.
Avatar billede kluk Nybegynder
09. juli 2011 - 13:04 #8
Nej jeg kan ikke åbne fejlsikker tilstand. Det er bærbar, og den har ikke det på.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juli 2011 - 15:03 #9
Hvad mener du med:
Det er bærbar, og den har ikke det på. ?????

Fejlsikret kommer du i ved at trykke F8 gentagne gange under opstart, det har ikke noget gøre med om det er en bærbar eller ej......
Avatar billede kluk Nybegynder
09. juli 2011 - 16:37 #10
Bare for at informere om hvad det var, men jeg kan ikke gå derind
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juli 2011 - 16:41 #11
Hvor går det galt når du forsøger?
Avatar billede kluk Nybegynder
15. juli 2011 - 21:16 #12
Når jeg trykker F8 og vælger fejlsikker tilstand så viser den de der windows filer i den sorte skærm. Så starter den windows og lukker computeren og så starter den automatisk op i windows hvor jeg ikke kan trykke F8. Har prøvet det gentagende gange men den gør det samme
Avatar billede vejmand Juniormester
16. juli 2011 - 00:58 #13
Hvilke Windows filer?