Avatar billede Sarsten Nybegynder
05. juli 2011 - 18:15 Der er 1 kommentar

SNMP Cisco Object identifiers

Hej eksperter.

Jeg har et problem, jeg skal have trukket variabler ud af min cisco 4500 switch, men jeg har det problem at jeg virkelig ikke kan finde disse Object identifiers (OID) tilhørende Cisco 4500 switchen. Jeg har fra min applikation en direkte forbindelse til min agent ved hjælp af disse OID's. Er der nogen der kan lede mig på rette vej, har prøvet cisco.com og ledt derinde.
Avatar billede skau Nybegynder
12. juli 2011 - 21:04 #1
Tjah - kommer jo an på hvad du mangler, du kan fine MIB filerne her (Mib filerne beskriver de oid'er du kan snmp get'e)
ftp://ftp.cisco.com/pub/mibs/supportlists/c4500/c4500-supportlist.html