Avatar billede jeppe_henriksen Nybegynder
05. juli 2011 - 11:30 Der er 2 kommentarer

Brænde to DVD'er til 1 skive.

Hej jeg har et videokamera der optager på små to sides DVD'er. Den gemmer dem i .vob , .bub , og .ifo  filer.

Mit problem er så at jeg gerne vil brænde begge sider af den lille DVD over på en almindelig DVD. Men så har jeg jo to VIDEO_TS mapper og filerne i dem hedder det samme. Så er der en måde at brænde dem begge alligevel?
Avatar billede kjeldsted Novice
05. juli 2011 - 11:34 #1
Du bliver nødt til først at rippe DVD'erne for derefter at brænde dem ned på den nye disk. Eneste mulighed.
Avatar billede Sarsten Nybegynder
05. juli 2011 - 12:02 #2
Enig med foregående, du skal rippe DVD'en og prøve at klone dem herefter, jeg ved ikke om det giver dig problemer med rettigheder efterfølgende.