Avatar billede fimo Seniormester
05. juli 2011 - 09:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Spil crasher i windows 7 ?

Hejsa,

Jeg har et spil som har virket fint under XP (bruger nu win7)
men nu er det begyndt at lukke ned under opstart.
Jeg har opdateret alle patch jeg kan men no luck...
Jeg har forsøgt at køre det som "XP" i win7 og jeg tænkte på om det var en grafik ting ??
Her er de fejl jeg får HVIS det hjælper ? (spillet er fuel of wars)
Mine specs er: AMD X6 cpu - 8GB ram
...Problemsignatur
Problemhændelsesnavn:    APPCRASH
Programnavn:    FFOW.exe
Programversion:    0.3.0.0
Tidsstempel for program:    562b029a
Fejlmodulnavn:    PhysXCore.dll
Fejlmodulversion:    2.6.4.3

og denne:
Problemsignatur
Problemhændelsesnavn:    APPCRASH
Programnavn:    FFOW.exe
Programversion:    0.3.0.0
Tidsstempel for program:    562b029a
Fejlmodulnavn:    ntdll.dll
Fejlmodulversion:    6.1.7601.17514
Avatar billede Sarsten Nybegynder
05. juli 2011 - 10:48 #1
Har du hentet de nyeste GFX drivere? Det er af og til de små ting der gør det :)
Avatar billede fimo Seniormester
05. juli 2011 - 11:10 #2
Jeg har disse installeret pt (mener at de er nyeste...

http://www.nvidia.com/object/win7-winvista-64bit-275.33-whql-driver.html
Avatar billede jannavictoria Nybegynder
05. juli 2011 - 11:44 #3
måske er det ikke kompatibel på Windows 7?
Avatar billede jannavictoria Nybegynder
05. juli 2011 - 11:45 #4
at ændre det fra bit kan løse dit problem fra 32 til 64 dette løser mit problem med før
Avatar billede Spench88 Nybegynder
05. juli 2011 - 12:23 #5
du kan også prøve at højreklikke på .exe filen til spillet, tryk på egenskaber. og så find fanen Kompabilitet.  så kan man ændre det hvad styresystem den skal køre med. hvis der ikke er en windows 7 i drop down boksen, så prøv med vista'n.
Avatar billede fimo Seniormester
05. juli 2011 - 12:34 #6
jo det skulle være OK til Win7..

...at ændre det fra bit kan løse dit problem fra 32 til 64 dette løser mit problem med før  ???

ved ikke helt hvad du mener ?
Avatar billede fimo Seniormester
05. juli 2011 - 13:41 #7
....du kan også prøve at højreklikke på .exe filen til spillet, tryk på egenskaber. og så find fanen Kompabilitet.  så kan man ændre det hvad styresystem den skal køre med. hvis der ikke er en windows 7 i drop down boksen, så prøv med vista'n.

Det har jeg forsøgt uden held.... :)
Avatar billede fimo Seniormester
06. juli 2011 - 14:35 #8
Købte et nyt grafik kort idag !

og nu virker det....
Avatar billede jannavictoria Nybegynder
13. juli 2011 - 10:09 #9
hvad jeg mener er at ændre dit operativsystem fra 32 bit til 64 bit:)
Da du udskiftede skærmkortet og det allerede virker Jeg tror du fik dit problem løst.