Avatar billede Qudash Nybegynder
05. juli 2011 - 09:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

USB Hub slukker og starter?

Jeg har været ude og investere i en USB Hub med 4 porte, af mærket Sweex Silver Shadow, uden strømforsyning til.
Nu er problemet, at jeg har sat mine eksterne hdd. til og en mus, så den er flydt helt op i portene.

Men så begynder den at slukke og starte op igen, lige efter at den har slukket sig selv.

Hvad kan problemet være, for de eksterne hdd. skulle jo gerne selv kunne klare strømmen, da der er strømstik i dem alle sammen..

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig på dette område :)
Avatar billede Qudash Nybegynder
05. juli 2011 - 09:15 #1
Jeg har været ude og bytte den til en ny, men den nye gør fuldstændigt det samme..
Avatar billede haggqvist1234 Nybegynder
05. juli 2011 - 10:38 #2
Den hub du har købt, er måske ikke egnet til at levere strøm til så mange "store ting". prøv evt. at sætte en ting i af gangen og test om den stadig gør det.

Det kan være derfor.
Avatar billede Qudash Nybegynder
05. juli 2011 - 11:36 #3
Nu har jeg kun sat den ene af de eksterne hdd. til, og der kører den upåklageligt. Så den eneste løsning er nok at købe en hub med strøm til :(

Men hvordan kan det være, at når der er strømstik til de eksterne hdd. at der så åbenbart stadig skal leveres strøm gennem hubben?
Avatar billede haggqvist1234 Nybegynder
05. juli 2011 - 12:02 #4
Jeg tror stadig at de trækker mere strøm end den kan levere, desværre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juli 2011 - 20:28 #5
Enig med #4