Avatar billede Sarsten Nybegynder
04. juli 2011 - 16:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

snmp

Hej eksperter,

Jeg sidder og prøver forskellige api'er hvor jeg kan tilgå SNMP, og jeg har brugt lang tid på at konstatere at forskellige API'er ikke er optimerede til C# 4.0.

Jeg har prøvet SNMPSharpNet og et par mindre andre.

Det jeg har af behov er at jeg skal kontakte min switch og trække et par forskellige variabler ud heraf.

Er der nogen der kan anbefale en API til at tilgå denne?
Avatar billede Sarsten Nybegynder
05. juli 2011 - 10:43 #1
jeg har lige rodet lidt mere med SNMPSharp, og nu virker det :)

Vil klart anbefale dette værktøj, det er open source og har eksempler på set og get på deres site.

Lukker her.
Avatar billede Sarsten Nybegynder
05. juli 2011 - 10:44 #2
asd