Avatar billede roscoe Nybegynder
07. januar 2000 - 14:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Outlook er langsom i opstart

Mit postprogram skal aktiveres 3 gange eller mere for at det virker.......hvis jeg trykker på #gendan-knappen2 på mit browservindue kan jeg se at der er en grå kasse ( outlokk-logoet) men det tager en evighed at starte.....kom bare lige pludselig...nogen forslag?
Avatar billede ravelin Nybegynder
07. januar 2000 - 15:19 #1
Genstart men det har du forhåbentligt gjort ikke ;-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. januar 2000 - 18:17 #2
Det er et kendt problem ... jeg har dog ikke fundet ud af svaret ... prøv at slette nogle af dine mails/nyhedsgrupper hvis du har mange...
Avatar billede ravelin Nybegynder
08. januar 2000 - 14:04 #3
Ja eller læg dine beskder i private mapper istedet for online på Exchange serveren (hvis det altså er sådan en du bruger)
Avatar billede roscoe Nybegynder
09. januar 2000 - 17:42 #4
Jrg ahr prøvet alle 3 forslag uden nogen løsning...andre?
Avatar billede andersfage Nybegynder
12. januar 2000 - 09:54 #5
Hvilken protocol kører du?
Når den starter op checker den med de protocoller der er installeret. Hvis ikke din Exchange server kører netbøv f.eks. men at netbøv står som foretruken protocol, er maskinen langsom til at åbne Outlook!

Fage
Avatar billede hanno Nybegynder
21. januar 2000 - 18:59 #6
Jeg går ud fra at du kører Outlook 9x eller 2k, mod en Exchange Server.

Hvis dette er tilfældet, kan du teste din navneopløsning.

Start en dos prompt og skriv "ping servernavn" F.eks. "ping srv1" dog uden ""
Der skulle nu gerne komme svar med det samme, hvis ikke lav dig en hosts fil.

find din hosts fil, kan godt hedde "hosts.sam" (omdøb den til Hosts) åbn den og skriv
Serverens navn, lav en "Tab" og skriv Serverens IP Adresse" F.eks.

srv1    10.0.0.1

Gem filen, og Prøv at starte Outlook op igen..... ;-)

\\Hanno
Avatar billede ds-zim Nybegynder
28. januar 2000 - 15:17 #7
Hvordan har din registreringsdatabase det ? Sørg for at rydde op jævnligt, da det er grundlaget for at Bindoze kører "godt" *Host Host*
Avatar billede busk Nybegynder
05. februar 2000 - 15:31 #8
har samme prob. lev med det. vær tålmodig. køb en større pc.
Avatar billede nuna Nybegynder
19. februar 2000 - 00:51 #9
Lav en backup af dine mails (mails.pst), afinstallér Outlook, installér den igen, hent dine mails, så skulle det virke!

Nuna