Avatar billede TimAllanS Nybegynder
03. juli 2011 - 14:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke åbne links der bliver tilsendt til min mail

Hej
Jeg kan ikke åbne links der bliver tilsendt i min mail, og det er virkelig irriterende at den er begyndt på det.
Selv ved aktivering af profil til dette forum virkede ikke.

Den skriver at "der er forkert disk i drevet", og så refererer den til et spil jeg har haft siddende i dvd-drevet, og efter jeg annullerer kommer den med beskeden "der opstod en fejl, da kommandoen blev sendt til programmet"

Har I en løsning til problemet? det er virkelig irriterende..

Mvh Tim

ps. programmet er windows live mail på en installation med windows 7
Avatar billede pstidsen Novice
03. juli 2011 - 14:19 #1
Er det KUN og KUN et problem i TILSENDTE mails i den ENE program? Ellers også i de mails du sender (og bagefter åbner i sendte beskeder), skype, messenger og andre programmer??

Hvis det er galt flere stedet så tjek Kontrolpanel--->Standardprogrammer
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. juli 2011 - 14:31 #2
Avatar billede TimAllanS Nybegynder
03. juli 2011 - 14:56 #3
pstidsen: Egne links jeg selv har sendt laver samme problem, og det gælder alle de mails  jeg har liggende, sendt og modtaget.
dokumenter åbnet som de skal.
Avatar billede TimAllanS Nybegynder
03. juli 2011 - 14:57 #4
poko1: er det et link jeg skulle kunne åbne, for det kan jeg ikke..
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2011 - 15:00 #5
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2011 - 15:01 #6
Husk du ikke selv skal lægge svar. Dette bruges kun når tråd afsluttes og point uddeles.
Avatar billede pstidsen Novice
03. juli 2011 - 15:08 #7
Er http protokollen sat til en browser herinde: Kontrolpanel--->Alle elementer i Kontrolpanel--->Standardprogrammer--->Angiv tilknytninger
Avatar billede TimAllanS Nybegynder
03. juli 2011 - 15:21 #8
Det ser ud til at linket virker :D
Tak!..

Hvordan fungerer det der pointgivning så?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2011 - 15:34 #9
Hvis det er #5 du refererer til er der svar her, som du kan bruge til at lukke spm.http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Ellers ser du bort fra det
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. juli 2011 - 15:41 #10
Det burde man jo vide:-(
Avatar billede TimAllanS Nybegynder
03. juli 2011 - 15:43 #11
Tak for hjælpen 220661, der ser ud til at virke for mig :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. juli 2011 - 15:46 #12
Hvis jeg havde fået mail fra Eksperten så havde jeg rettet linket og så havde du fået lov til at beholde dem.