Avatar billede nilsen Nybegynder
03. juli 2011 - 11:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overførsel direkte fra router til TV

gd
Jeg har ab. på tdc bredbånd/TV
Jeg har tilgang på signalene i 2 rom
Nå vil jeg gerne benytte web TV i køkkenet.
Er det muligt at overføre signalene fra routeren via netkabel direkt til et tv??
mvh
Nilsen
03. juli 2011 - 12:30 #1
... hvis dit TV kan håndtere den slags netværk!
RTFM - se i manualen ...

Er det TDC HomeTrio du har til 'normalt' TV ?
Avatar billede nilsen Nybegynder
03. juli 2011 - 15:02 #2
gdi
Ja TDC Home Trio
Jeg har ikke købt TV ennu, ville være sikker på at det er muligt
Så på dette
Philips 23IT1SB - men ikke sikker på om dette er det riktige
mvh
Nilsen
03. juli 2011 - 21:28 #3
...og du har internet via TDC HomeTrio eller andet har ingen betydning mht. det ønskede WEBTV ...

Du SKAL (desværre) bruge TDC HomeTrio's (dyre) box - den aflevere HDMI eller SCART direkte til et hvert TV/Monitor ...

(Andre i denne tråd ?)
Avatar billede nilsen Nybegynder
03. juli 2011 - 22:54 #4
gdi
Det er noe jeg ikke rigtigt forstår
I Spania har jeg et nyt tv apparat - som har flere muligheter for at ta imod signalene - feks via satelit - via pc - direkte fra internettet - fra pc med HDMI kabel, jeg kan skifte mellom disse med en fjernkontroll. Dernede kunne jeg overføre web-tv med en 5 mtr lang HDMI kabel, og bildet var udmerket.
Jeg har her 2 computere. Den ene står et stykke væk (bærbar), her overfører jeg via elektrisk kabel(dLAN) og kan da se web-tv også på den bærbare. Den har HDMI udgang og jeg kan koble den direkte til et tv - jeg må bare vide hvor jeg kan finde et tv som har alle disse muligheder.
Det bedste hadde jo været at sette op ytterligere en slik dLAN box og ta internet signalene ud herfra og koble direkte til et tv.
Hvis jeg skal ha yderligere en box fra TDC som jo koster 59,-- kr pr. måned blir det jo kostbart i lengden.
Dessuten må jeg trække en 20 mtr cat kabel.
???
Nilsen
Avatar billede nilsen Nybegynder
02. november 2011 - 06:53 #5
gm
Det ser ikke ud til at jeg kommer videre her, og det må være rigtigt det karise larry har kommet frem til.
Vg gi mig et svar - så får du proengene.
mvh
Nilsen
02. november 2011 - 07:01 #6
Ping...