Avatar billede TS32 Nybegynder
02. juli 2011 - 18:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Stadig problemer med IE9

Jeg har på nuværende tidspunkt konstateret, at den omtalte bærbar KUN vil acceptere IE8 og ikke IE9...

Når jeg går ind i "Installerede Opdateringer" og fjerner IE9 gendanner den til IE8 under genstart og så kan jeg se ALLE websider uden problemer.
Windows Update kommer så med opdatering til IE9 som jeg så installerede efterfulgt af en genstart af maskinen. Alle websider er "hvide" med IE9...

Processen med, at afinstallerer IE9 via "Installerede Opdateringer", gendannes til IE8 under genstart er nu oppe på 4 gange - så hvad kan problemet være... ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. juli 2011 - 19:12 #1
Prøv at afinstaler Adobe Flash og alt Java
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juli 2011 - 21:19 #2
Opdatere driver til videokortet skulle løse det udfra denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=ZiPA-kjlXp8
Se til sidst i video.
Avatar billede TS32 Nybegynder
02. juli 2011 - 23:15 #3
Tak for hjælpen 220661 :) Det var den skrevne tekst i forbindelse med videoen som løste mit problem...

Internetindstillinger ---> Fanebladet Avanceret ---> Flueben i "Brug softwaregengivelse i stedet for GPU-gengivelse"
Klik på Anvend og genstart IE... Herefter var problemet løst ;)

@220661 - smid et svar !

Tak for venlig deltagelse til resten af jer.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juli 2011 - 23:25 #4
Velbekomme. Her er svar