Avatar billede jacob172100 Praktikant
02. juli 2011 - 17:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Samsung CLP-300 vil ikke acceptere ny toner

Hej eksperter

Jeg har købt nye originale tonere til min Samsung CLP-300. Jeg har udskiftet den magenta toner, men min printer vil desværre ikke registrere den som ny toner. Der er stadig rødt lys i indikatoren for magenta toner, og overvågningsprogrammet på computeren siger også at toneren er tom og skal udskiftes.

Jeg vil blive utrolig glad hvis nogen kan hjælpe :)

Hilsen Jacob
Avatar billede jernrosen3 Forsker
02. juli 2011 - 19:07 #1
Jeg har desværre IKKE en løsning !

Jeg kan bare konstatere at min Samsung CLP-315 i næsten et helt år har bedt om gul toner - og at mine print stadigvæk ser ganske fornuftige ud !

Nu beder den osse om cyan og magenta farve, så det ligner et disco-lys-show når jeg har den tændt.

Min tanke er : Samsungs printeres sensorer er vist ikke de mest troværdige/præcise ?

Jeg kobler mig lige på din tråd og håber, at der er findes en løsning *S*
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juli 2011 - 22:11 #2
Avatar billede jacob172100 Praktikant
18. juli 2011 - 12:08 #3
#2 Ved du om der findes nogen forhandlere i Københavnsområdet som har udstyr til dette?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2011 - 14:47 #4
Nej jeg bor på Bornholm, så det ved jeg ikke.
Avatar billede jacob172100 Praktikant
01. august 2011 - 22:44 #5
#4 Jeg forsøger at spørge hos en printerforhandler som skulle ligge på Falkonér Allé. Jeg ved dog ikke om han har udstyret til det, men hvis du smider et svar, giver jeg 50 points
Avatar billede jacob172100 Praktikant
01. september 2011 - 20:55 #6
Lukker