Avatar billede TS32 Nybegynder
02. juli 2011 - 16:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problemer med IE 9

Hej I kloge godtfolk !

Har lidt bøvl med en bekendts bærbar...

Når jeg klikker på IE ikonet på proceslinjen starter IE som det skal men siderne er "hvide". I adressefeltet står der http://www.google.dk (valgt som startside) og på fanebladet står der Google, men siden er hvid !!! Både trådløst og med kabel.

Alle drivere samt opdateringer er up-to-date ;) Og der er fuld netværk både på kabel og trådløst...
Avatar billede webweaver Praktikant
02. juli 2011 - 16:39 #1
Gælder det alle sider eller kun Google/startsiden?
Avatar billede TS32 Nybegynder
02. juli 2011 - 16:40 #2
Det gælder ALLE websider !
Avatar billede webweaver Praktikant
02. juli 2011 - 16:42 #3
Har du prøvet at afinstallere IE og hente det ned igen fra Windows update?

Hvis du prøver at kigge i en anden browser, virker det formentlig helt fint eller?
Avatar billede TS32 Nybegynder
02. juli 2011 - 16:54 #4
Det var dét ;)
Smid et svar webweaver...
Avatar billede webweaver Praktikant
02. juli 2011 - 16:57 #5
Godt, at det virker :-)

Fortsat god weekend.
Avatar billede TS32 Nybegynder
02. juli 2011 - 16:59 #6
Tak for hjælpen webweaver ;)

Også fortsat god weekend til dig ...
Avatar billede TS32 Nybegynder
02. juli 2011 - 18:15 #7
Så er den gal igen webweaver :(

Jeg har på nuværende tidspunkt konstateret, at den omtalte bærbar KUN vil acceptere IE8 og ikke IE9...

Når jeg går ind i "Installerede Opdateringer" og fjerner IE9 gendanner den til IE8 under genstart og så kan jeg se ALLE websider uden problemer.
Windows Update kommer så med opdatering til IE9 som jeg så installerede efterfulgt af en genstart af maskinen. Alle websider er "hvide" med IE9...

Processen med, at afinstallerer IE9, gendan til IE8 er nu oppe på 4 gange - så hvad kan problemet være... ?
Avatar billede webweaver Praktikant
02. juli 2011 - 21:39 #8
Hmm det er sørme underligt.

Det hjælper ikke noget, at du går ind under Windows Update og klikker ind på de opdateringer som er frivillige. Der ligger gerne en sprogpakke til IE 9 (dansk).

Burde ikke have noget at sige, men måske et forsøg værd at prøve?

Ellers har jeg svært ved lige at se, hvorfor det ikke kører som det skal. Måske du kan finde opdateringen på nettet istedet for Windows update og så tage den derfra og dermed sikre dig, at det er den rigtige opdatering til den rigtig version af styresystemet og med den rigtige bit-rate (32/64 bit).
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. juli 2011 - 22:52 #9
Du kunne jo prøve at afinstalere Adobe Flash og instalere en ny det hjalp hos mig med det samme problem.
Avatar billede webweaver Praktikant
05. juli 2011 - 02:23 #10
Adobe Flash ..
Hvordan kan det have noget med, at browseren ingen websider vil vise? :-)